Oferta: referent sekcji świadczeń

Data publikacji: 2008-06-19
Nr ref.: MOPR/44/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: referent sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda MOPR, praca na zastępstwo do 30.06.2009r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-24

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek
    na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu limitów finansowych filii,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
  • comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających
    z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie przepisów zawartych w wewnętrznych aktach jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą  ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
    w zawodzie pracownika socjalnego,
  • znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar- Pomost,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • etyka zawodowa , zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
  • komunikatywność,
  • skrupulatność,
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie ,
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
  • kurs obsługi komputera,
  • doświadczenie zawodowe 1 rok, w tym doświadczenie w jednostkach administracji publicznej 6 mies.,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi klienta.
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki MOPR_44_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-07-24 15:55