Oferta: referent sekcji świadczeń
Data publikacji: 2008-06-19
Nr ref.: MOPR/44/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: referent sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Wilda MOPR, praca na zastępstwo do 30.06.2009r.
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-24
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń, - przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu limitów finansowych filii,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
- comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
- przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających
z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną, - przestrzeganie przepisów zawartych w wewnętrznych aktach jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny,
w zawodzie pracownika socjalnego, - znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar- Pomost,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- wysoki poziom zaangażowania,
- etyka zawodowa , zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
- komunikatywność,
- skrupulatność,
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie ,
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
- kurs obsługi komputera,
- doświadczenie zawodowe 1 rok, w tym doświadczenie w jednostkach administracji publicznej 6 mies.,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi klienta.
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-07-24 15:55