Oferta: specjalista ds. realizacji usług

Data publikacji: 2009-12-03
Nr ref.: MOPR/35/2009
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: specjalista ds. realizacji usług
Informacje dodatkowe: Zespół realizujący projekt " Pomoc - Aktywizacja - Wsparcie", praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-01-13

Zakres podstawowych czynności

Zapewnienie sprawnej pracy Zespołu w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi zaangażowanymi w realizację instrumentów aktywnej integracji oraz inicjatyw związanych z realizacją działań środowiskowych, w tym: przygotowanie umów zleceń i aneksów oraz współpraca przy prowadzeniu procedur zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych.

  • bieżąca współpraca z instytucjami i podmiotami realizującymi instrumenty aktywnej integracji;
  • sporządzanie katalogu dostępnych usług w ramach realizacji instrumentów aktywnej integracji i inicjatyw w zakresie działań środowiskowych;
  • negocjowanie warunków umów z oferentami;
  • przygotowywanie i nadzór nad wdrażaniem procedur związanych z realizacją usług w ramach projektu zgodnie z przyjętym trybem wyłaniania wykonawcy;
  • przygotowywanie umów dotyczących realizacji usług w ramach projektu;
  • bieżący nadzór nad realizacją instrumentów aktywnej integracji;
  • sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji instrumentów aktywnej integracji;
  • przeprowadzanie instruktażu dla wykonawców z obsługi programu EFSArt.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 2 letni staż pracy;
  • umiejętność pracy w oparciu o projekt;
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, prowadzenia negocjacji, sporządzania umów, działania w warunkach zmian;
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Access;
  • komunikatywność;
  • otwartość na nowe rozwiązania;
  • innowacyjność, kreatywność.

Wymagania dodatkowe

  • ukończone szkolenie z zakresu stosowania Ustawy prawo zamówień publicznych;
  • doświadczenie w realizacji lub koordynacji działań skierowanych do osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym;
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym świadectwa pracy (kserokopie)
  • m Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR_35_2009.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2010-01-13 08:09