Oferta: stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych

Data publikacji: 2010-01-14
Nr ref.: MOPR/03/2010
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, Zespół ds. Zamówień Publicznych i Administracyjno - Gospodarczych, praca na 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-02-16

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem MOPR w materiały biurowe, środki czystości oraz bhp, atakże z konserwacją wyposażenia MOPR,
  • prowadzenie spraw związanych z pieczątkami służbowymi, nagłówkowymi i tablicami oraz zabezpieczeniem informacji wizualnej,
  • opisywanie i ewidencjonowanie faktur,
  • prowadzenie spraw organizacyjno-gospodarczych w zakresie przeprowadzek, zagospodarowania nowych pomieszczeń, wyposażenia nowych stanowisk pracy, utrzymaniu budynku MOPR w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym,
  • prowadzenie analizy wydatków dotyczących utrzymania MOPR,
  • prowadzenie spraw pogrzebowych, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przypadku osób ubezpieczonych przygotowywanie dokumentacji dla ZUS,
  • prowadzenie rejestru faktur zgodnie z poszczególnymi procedurami,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących zadań realizowanych w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Administracyjno - Gospodarczych,
  • kompletowanie dokumentacji związanej z poszczególnymi procedurami,
  • komplementowanie dokumentacji dotyczącej zagadnień technicznych, dotyczących nieruchomości administrowanych przez MOPR.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie,
  • co najmniej 2-letni staż pracy,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • skrupulatność, terminowość, otwartość na nowe rozwiązania,
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo i administracja, ekonomia, kierunki techniczne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym świadectwa pracy (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

Wyniki rekrutacji MOPR_03_2010.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2010-02-16 15:02