Oferta: stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych
Data publikacji: 2010-01-14
Nr ref.: MOPR/03/2010
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, Zespół ds. Zamówień Publicznych i Administracyjno - Gospodarczych, praca na 1/2 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-02-16
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem MOPR w materiały biurowe, środki czystości oraz bhp, atakże z konserwacją wyposażenia MOPR,
- prowadzenie spraw związanych z pieczątkami służbowymi, nagłówkowymi i tablicami oraz zabezpieczeniem informacji wizualnej,
- opisywanie i ewidencjonowanie faktur,
- prowadzenie spraw organizacyjno-gospodarczych w zakresie przeprowadzek, zagospodarowania nowych pomieszczeń, wyposażenia nowych stanowisk pracy, utrzymaniu budynku MOPR w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym,
- prowadzenie analizy wydatków dotyczących utrzymania MOPR,
- prowadzenie spraw pogrzebowych, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przypadku osób ubezpieczonych przygotowywanie dokumentacji dla ZUS,
- prowadzenie rejestru faktur zgodnie z poszczególnymi procedurami,
- przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących zadań realizowanych w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Administracyjno - Gospodarczych,
- kompletowanie dokumentacji związanej z poszczególnymi procedurami,
- komplementowanie dokumentacji dotyczącej zagadnień technicznych, dotyczących nieruchomości administrowanych przez MOPR.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- skrupulatność, terminowość, otwartość na nowe rozwiązania,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo i administracja, ekonomia, kierunki techniczne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym świadectwa pracy (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Wyniki rekrutacji MOPR_03_2010.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2010-02-16 15:02