Oferta: stanowisko ds. egzekucji administracyjnej

Data publikacji: 2006-07-05
Nr ref.: MOPR/ 12 /2006
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. egzekucji administracyjnej
Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-08-21

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem do egzekucji administracyjnej tytułów wykonawczych poprzez uzgodnienia stanu zadłużenia, wysyłanie upomnień, kierowanie tytułów wykonawczych do egzekucji
  • Nadzór nad ściąganiem należności (uzgadnianie wpłat, prowadzenie spraw związanych z aktualizacją postępowania egzekucyjnego)

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie wyższe zawodowe, magisterskie -kierunek prawo, administracja
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości
  • Wymagane 2-letnie doświadczenie w administracji, pożądane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań egzekucyjnych
  • Pożądana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel)

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi klienta
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, skrupulatność

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 12 2006.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2006-08-21 14:08