Oferta: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps

Data publikacji: 2016-08-10
Nr ref.: MOPR/24/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. opłat mieszkańców za pobyt w dps
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ/ UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-08-26

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ustalenia lub zmiany opłat mieszkańców za pobyt w DPS lub RDP,
  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach całkowitego lub częściowego zwolnienia z opłat za pobyt osób w DPS lub RDP,
  • bieżąca współpraca z DPS i RDP na terenie Poznania oraz z DPS poza Poznaniem w sprawach opłat mieszkańców za pobyt w DPS i RDP,
  • prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wniosków mieszkańców DPS o zmianę DPS,
  • przygotowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących opłat za pobyt w DPS i RDP,
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym o zasadach kierowania
    i umieszczania osób w DPS i RDP oraz o zasadach odpłatności za pobyt w DPS i RDP.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków:  administracja, politologia, praca socjalna, socjologia, pedagogika,
  • znajomość KPA
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi klienta.

Wymagania dodatkowe

  • 1 rok stażu pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • budynek oraz miejsce pracy przystosowane jest dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax) Informacje dodatkowe:
  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-24-2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2016-08-26 13:18