Oferta: stanowisko ds. wspomagania audyty wewnętrznego i kontroli

Data publikacji: 2014-04-07
Nr ref.: MOPR/15/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. wspomagania audyty wewnętrznego i kontroli
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU, PRACA NA ZASTĘPSTWO

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-03-19

Zakres podstawowych czynności

  • współudział przy sporządzaniu rocznego planu audytu,
  • współudział przy sporządzaniu sprawozdań z realizacji rocznego planu audytu,
  • współudział przy niezależnym badaniu systemów zarządzania i kontroli w MOPR (zadań zapewniających),
  • współudział podczas czynności doradczych,
  • współudział przy przeprowadzaniu audytów wewnętrznych (zadań zapewniających) poza planem audytu,
  • przygotowanie projektu programu zadania zapewniającego,
  • przygotowanie projektu technik badania,
  • przeprowadzanie zadania zapewniającego - współudział przy czynnościach audytowych,
  • sporządzanie projektów sprawozdań z audytu,
  • współudział przy czynnościach sprawdzających - audyt sprawdzający,
  • prowadzenie akt bieżących audytu,
  • współudział w prowadzonych wewnętrznych kontrolach,
  • przygotowanie informacji do półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności MOPR w zakresie wykonywanych zadań.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe  lub zawodowe na jednym z kierunków: rachunkowość, prawo administracyjne; audyt wewnętrzny w administracji lub/i przedsiębiorstwie,
  • 4 rok doświadczenia zawodowego,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
  • dobra umiejętność organizowania pracy własnej,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Power Point,
  • umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe: Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna w administracji lub/i w przedsiębiorstwie,
  • kurs z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
  • wymagania określone w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z audytem i kontrolą wewnętrzną - 1 rok,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Kopia dokumentu potwierdzająca wymagany staż pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • budynek oraz miejsce pracy nie jest  przystosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • praca administracyjno  - biurowa,
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)

Informacje dodatkowe:

  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-15-2014.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2015-03-19 11:51