Oferta: stanowisko ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2013-11-07
Nr ref.: MOPR/26/2013
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY, PRACA NA ZASTĘPSTWO

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-12-02

Zakres podstawowych czynności

  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro na dostawy, usługi i roboty budowlane między innymi: usługi pocztowe,
  • przygotowywanie sprawozdań n udzielonych zamówień do 14 000 euro,
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawianiem pogrzebów, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, monitorowanie wydatków, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przepadku osób ubezpieczonych przygotowanie dokumentacji dla ZUS,
  • przygotowywanie projektów umów, dokonywanie oceny kontrahentów zgodnie z procedurą, realizację oraz monitorowanie wydatków dotyczących zamówień na: świadczenie usług monitorowania systemu alarmowego, konserwację systemów alarmowych, konwojowania
    i rozwożenia wartości pieniężnych, na usługi telekomunikacyjne telefonii komórkowej
    i stacjonarnej oraz Internetu, serwis i eksploatacja węzła ciepławego, usługi drukarskiej itp.
  • realizacja bieżących zamówień na dostawy/zakupy i usługi prowadzona w panelu zamówień (dotyczących między innymi: awarii i napraw administrowanych budynków i infrastruktury wewnętrznej tj. węzła cieplnego, sieci wod-kan, instalacji elektrycznej, zakupu artykułów biurowych, napraw i zakupów sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych, druków itp.)
  • opisywanie pod względem zastosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie ewidencji rachunków przekazywanych do realizacji do Działu Ekonomicznego
    w elektronicznym panelu zamówień,
  • udzielanie informacji o zakończonych postępowaniach i ich wynikach,
  • przygotowanie danych do sprawozdań dotyczących zadań realizowanych na powierzonym stanowisku pracy,

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe  na jednym z kierunków: humanistycznym, technicznym lub ekonomicznym,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • dobra umiejętność zastosowania przepisów z ustawy o prawo zamówień publicznych,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • znajomość planowania i przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie w jednostkach realizującej zamówienia publiczne,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Kopia dokumentu potwierdzająca wymagany staż pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • budynek oraz miejsce pracy nie jest  przystosowane osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)

Informacje dodatkowe:

  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2013-12-02 14:53