Oferta: stanowisko ds. zamówień publicznych
Data publikacji: 2013-11-07
Nr ref.: MOPR/26/2013
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: stanowisko ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY, PRACA NA ZASTĘPSTWO
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-12-02
Zakres podstawowych czynności
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro na dostawy, usługi i roboty budowlane między innymi: usługi pocztowe,
- przygotowywanie sprawozdań n udzielonych zamówień do 14 000 euro,
- prowadzenie spraw związanych ze sprawianiem pogrzebów, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, monitorowanie wydatków, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przepadku osób ubezpieczonych przygotowanie dokumentacji dla ZUS,
- przygotowywanie projektów umów, dokonywanie oceny kontrahentów zgodnie z procedurą, realizację oraz monitorowanie wydatków dotyczących zamówień na: świadczenie usług monitorowania systemu alarmowego, konserwację systemów alarmowych, konwojowania
i rozwożenia wartości pieniężnych, na usługi telekomunikacyjne telefonii komórkowej
i stacjonarnej oraz Internetu, serwis i eksploatacja węzła ciepławego, usługi drukarskiej itp. - realizacja bieżących zamówień na dostawy/zakupy i usługi prowadzona w panelu zamówień (dotyczących między innymi: awarii i napraw administrowanych budynków i infrastruktury wewnętrznej tj. węzła cieplnego, sieci wod-kan, instalacji elektrycznej, zakupu artykułów biurowych, napraw i zakupów sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych, druków itp.)
- opisywanie pod względem zastosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie ewidencji rachunków przekazywanych do realizacji do Działu Ekonomicznego
w elektronicznym panelu zamówień, - udzielanie informacji o zakończonych postępowaniach i ich wynikach,
- przygotowanie danych do sprawozdań dotyczących zadań realizowanych na powierzonym stanowisku pracy,
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: humanistycznym, technicznym lub ekonomicznym,
- 1 rok doświadczenia zawodowego,
- dobra umiejętność zastosowania przepisów z ustawy o prawo zamówień publicznych,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- znajomość planowania i przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w jednostkach realizującej zamówienia publiczne,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Kopia dokumentu potwierdzająca wymagany staż pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- budynek oraz miejsce pracy nie jest przystosowane osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
- praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)
Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Załącznik_7 _Info o wynikach.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2013-12-02 14:53