Oferta: zastępcy dyrektora mopr ds. opieki zastępczej, domów pomocy społecznej, rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych i informatyzacji.

Data publikacji: 2008-11-07
Nr ref.: MOPR/60/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: zastępcy dyrektora mopr ds. opieki zastępczej, domów pomocy społecznej, rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych i informatyzacji.
Informacje dodatkowe: praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-12-04

Zakres podstawowych czynności

  • Projektowanie, nadzór oraz monitorowanie i ewaluacja działalności podległych komórek organizacyjnych, ciągłe podnoszenie poziomu usług w stosunku do klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

  • inicjowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych w podległych komórkach organizacyjnych, w tym monitorowanie i zgłaszanie zmian do Regulaminu Organizacyjnego MOPR oraz kart stanowisk pracy,

  • reprezentowanie Ośrodka wobec organów administracji, instytucji i osób trzecich,

  • dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw oraz upoważnień udzielonych przez dyrektora Ośrodka, w tym załatwianie spraw indywidualnych,

  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściwości gminy i powiatu,

  • prowadzenie spraw i zawieranie umów związanych finansowaniem zadań realizowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczących uczestnictwa osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych, sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych, zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze przyznane osobom niepełnosprawnym
    na podstawie odrębnych przepisów, likwidacji barier architektonicznych
    w komunikowaniu się i technicznych w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych, tworzenia i działania warsztatów terapii zajęciowej.

  • przyjmowanie mieszkańców Miasta Poznania w sprawach skarg i wniosków
    w zakresie obejmującym działalność MOPR,

  • rozpatrywanie skarg i wniosków odnoszących się do działań realizowanych przez podległe komórki organizacyjne,

  • wyczulenie na redukcję zbędnych kosztów działania, zachowanie odpowiedniej proporcji pomiędzy nakładami a efektami każdego działania.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, psychologia, nauki o rodzinie, prawo,

  • staż pracy nie krótszy niż 5 lat,

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej co najmniej
    3 lata,

  • doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej co najmniej
    3 lata,

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi co najmniej 3 lata,

  • wiedza z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji społecznej
    i zawodowej osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, aktów wewnętrznych jednostki,

  • bardzo dobra umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustaw o pomocy społecznej, o rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego,

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe związane z organizacją pomocy społecznej,

  • kurs z budowania zespołu pracowników oraz negocjacji,

  • posiadanie i wykorzystywanie wiedzy o metodach zarządzania pozwalających
    na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnim.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)

  • List motywacyjny

  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Wyniki_MOPR_60_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-12-04 15:16