Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inne komunikaty


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inne komunikaty

Komunikat Termin ważności

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek EPN13 Sp. z o.o. sp. k.

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. wydania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek EPN13 Sp. z o.o. sp. k., PZ.ZUZ.4210.273.3.2025.SW

od 2025-05-13 do 2025-05-20

UA-II.6730.132.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

 Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.")

zawiadamiam strony postępowania,

że 12.05.2025 r. została wydana decyzja nr 205 / 2025 o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego, wolno stojącego, przewidzianej do realizacji na terenie działki nr 47/13, ark. mapy 09, obręb Naramowice położonej w Poznaniu przy ul. Naramowickiej.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.132.2025) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                              od ul. Za Bramką. w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 878 1505).

Zgodnie z art. 49b k.p.a. na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 13.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-05-13 do 2025-05-27

UA-II.6730.133.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

 Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.")

zawiadamiam strony postępowania,

że 12.05.2025 r. została wydana decyzja nr 206/ 2025 o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego, wolno stojącego, przewidzianej do realizacji na terenie działki nr 47/12, ark. mapy 09, obręb Naramowice położonej w Poznaniu przy ul. Naramowickiej.

Z treścią decyzji można zapoznać się (podając nr sprawy UA-II.6730.133.2025) w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście                              od ul. Za Bramką. w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie (nr tel. 61 878 1505).

Zgodnie z art. 49b k.p.a. na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzja nie może być udostępniona stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 13.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).

od 2025-05-13 do 2025-05-27

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. legalizacji urządzenia wodnego PZ.ZUZ.4217.20.3.2025.KS

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. legalizacji urządzenia wodnego PZ.ZUZ.4217.20.3.2025.KS

od 2025-05-13 do 2025-05-20

Voicebot - potwierdzenie/anulowanie wizyty

Biuro Poznań Kontakt uruchomiło nową usługę - voicebota, który zadzwoni i przypomni o zbliżającym się terminie umówionej wizyty w sprawie dotyczącej podatków lokalnych.
Będą mogli Państwo za pośrednictwem Voicebota potwierdzić lub anulować wizytę. Voicebot będzie nawiązywał z Państwem dwie próby połączenia w dniach od poniedziałku do piątku, pierwsza próba od godziny 10:30, druga próba od godziny 14:30.  Informację o zbliżającym się terminie wizyty będą przekazywane z dwudniowym wyprzedzeniem przed zaplanowaną datą terminu w urzędzie, zgodnie z terminarzem: poniedziałek - środa, wtorek - czwartek, środa - piątek, czwartek - poniedziałek, piątek - wtorek.

Treść komunikatu, który można usłyszeć:
"Dzień dobry, z tej strony e-konsultantka Urzędu Miasta Poznania, kontaktuję się w sprawie potwierdzenia umówionej wizyty do Wydziału Podatków i Opłat przy ulicy... w dniu... o godzinie....
W celu potwierdzenia wizyty wybierz 1, w celu anulowania wizyty wybierz 2. Dziękuję, wskazana wizyta zostanie.... Po zakończonej rozmowie otrzymasz od nas wiadomość SMS z krótkim podsumowaniem naszej rozmowy. Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz oddzwonić na ten numer od poniedziałku do piątku, od godziny siódmej trzydzieści do godziny dwudziestej. Dziękuję za rozmowę, do widzenia."

Po wysłuchaniu komunikatu z terminem wizyty będą mieli Państwo możliwość: potwierdzenia wizyty za pomocą klawiatury numerycznej (klawisz 1) lub anulowania wizyty (klawisz 2).

Brak interakcji z Państwa strony podczas rozmowy będzie traktowany jako potwierdzenie wizyty. W przypadku gdy posiadają Państwo więcej niż jedną wizytę, voicebot podczas jednego połączenia poinformuje o wszystkich wizytach danego dnia na wskazany numer telefonu.

Wizyty, które zostały wskazane przez Państwa do anulowania (klawisz 2), zostaną usunięte przez  Biura Poznań Kontakt w systemie kolejkowym Qmatic. Dzięki temu rozwiązaniu pozostali Poznaniacy i Poznanianki zyskują dodatkowe wolne terminy na załatwienie spraw urzędowych.

od 2025-05-12 do 2025-12-31

UA-I.6730.257.2025

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE

USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY 

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 61 § 1 i 4 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że na wniosek Pani Magdaleny Perczyńskiej otrzymany dnia 25.03.2025 r. (uzupełniony 10.04.2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej jako "zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal usługowy fryzjersko - kosmetyczny", przewidzianej do realizacji na części działki nr 32, ark. 20, obręb Poznań, położonej przy pl. Cyryla Ratajskiego 9 w Poznaniu.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-I.6730.257.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 61 878 59 24) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00.

od 2025-05-12 do 2025-05-26

Komunikat z dnia 12 maja 2025 r.

Komunikat z dnia 12 maja 2025 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.2.167.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 40758 (70758N!) PPO_POZNAN_SHERATON, ul. Bukowska 3/9, Poznań

KSr-II.6222.2.168.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 5979 (71133N!) POZNAŃ HOTEL MERCURE (PPO_POZNAN_MERCURE), ul. Roosevelta 20, Poznań

KSr-II.6222.2.169.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 9199 (71863N!) POZNAŃ KAPONIERA 2 (PPO_POZNAN_TEATRALKA), ul. Dąbrowskiego 1, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2025-05-12 do 2025-05-26

UA-I.6730.1167.2019

OBWIESZCZENIE

                                                                                                                         

           

Na podstawie art. 49a  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),

zawiadamiam  strony postępowania,

że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, przewidzianej                       do realizacji na terenie działki nr 44, ark. 42, obręb Poznań, położonej przy ul. Stanisława Taczaka 22, 23 w Poznaniu w dniu 25.03.2025 r. zostało wydane postanowienie o podjęciu zawieszonego postępowania.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy                                          (sygn. UA-I.6730.1167.2019) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żąda w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury,                   pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą postępowanie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

od 2025-05-10 do 2025-05-24

Informacja w spr. pozwolenia wodnoprawnego P.RUZ.4210.62.2025.EB.3

Informacja w spr. pozwolenia wodnoprawnego P.RUZ.4210.62.2025.EB.3

od 2025-05-09 do 2025-05-23

Obwieszczenie o terminie opisu i oszacowania KW PO1P/00256065/6

Obwieszczenie o terminie opisu i oszacowania KW PO1P/00256065/6, 3025-SEE.7112.12.2024

od 2025-05-09 do 2025-07-30

Komunikat z dnia 8 maja 2025 r.

Komunikat z dnia 8 maja 2025 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.2.163.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 5451 (71230N!) POZNAŃ KUPIEC INDOOR (PPO_POZNAN_KUPIEC), pl. Wiosny Ludów 2, Poznań

KSr-II.6222.2.164.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 40256 (70256N!) PPO_POZNAN_SLUPSKA, ul. Słupska 234, Poznań

KSr-II.6222.2.165.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla instalacji 40846 (70846N!) PPO_POZNAN_PLWLADYSLAWAA, pl. Andersa 3, Poznań

KSr-II.6222.2.166.2025 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej Stacja Netia: POZAD105 - POZNM00519, os. Orła Białego 43, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2025-05-08 do 2025-05-22

UA-II.6730.67.2025

OBWIESZCZENIE

           

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

zawiadamiam strony postępowania,

że 6.05.2025 r. ustalono warunki zabudowy decyzją nr 190/2025 dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego, przewidzianej
do realizacji na działce nr 167/85, ark. 15, obręb Morasko, położonej przy ulicy bocznej
od ul. Morasko w Poznaniu, z wniosku osoby prywatnej z 22.01.2025 r.

Publiczne obwieszczenie następuje 8.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 5 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.), czyli 22.05.2025 r.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.67.2025) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury,
pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu, wejście od ul. Za Bramką w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

od 2025-05-08 do 2025-05-22

UA-II.6730.82.2025

OBWIESZCZENIE

O USTALENIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

                                                                      

Na podstawie art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: k.p.a.) w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (u.p.z.p.) oraz zgodnie
art. 61 § 1 i 4 k.p.a.

zawiadamiam strony postępowania,

że 6.05.2025 r. wydana została decyzja nr 191/2025 o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, przeznaczonej
do realizacji na terenie części działki nr 700/1, ark. 04, obręb Piątkowo, położonej przy
ul. Hulewiczów 2 w Poznaniu, z wniosku osoby fizycznej z 29.01.2025 r.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 8.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.), tj. 22.05.2025 r.

Informuję, że w tej sprawie strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. UA-II.6730.82.2025) i zgłosić uwagi lub wnioski dowodowe. Zgłaszanie jest możliwe:

-    pocztą (plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań),

-    poprzez ePUAP,

-    poprzez e-Doręczenia,

-    za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, (pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką).

od 2025-05-08 do 2025-05-22

UA-II.6730.183.2025

OBWIESZCZENIE

                                                                      

            Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "KPA") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie art. 10 § 1 KPA

zawiadamiam strony postępowania,

że zakończono postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku gospodarczo-garażowego, przewidzianej do realizacji na działce nr 13, ark mapy 15, obręb Krzyżowniki, położonej w Poznaniu przy ul. Lęborskiej 8 i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego w postępowaniu materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.

Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 08.05.2025 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 KPA).

Przed wydaniem decyzji, w terminie 5 dni od dnia dokonania zawiadomienia strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP, poprzez e-Doręczenia lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką. Kontakt z osobą prowadzącą postępowanie (tel. 878 5472) oraz zapoznanie się z aktami sprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) możliwe są w godzinach: w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

od 2025-05-08 do 2025-05-22

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. potwierdzenia przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. potwierdzenia przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego, PZ.ZUZ.4211.14.2.2025.ES

od 2025-05-07 do 2025-05-14

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek Firmy Karlik Sp. z o.o.

Informacja o wszczęciu postępowania w spr. ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego na wniosek Firmy Karlik Sp. z o.o., PZ.ZUZ.4210.244.3.2025.ES

od 2025-05-07 do 2025-05-14

Obwieszczenie o pierwszej licytacji nieruchomości KW PO2P/00002806/5

Obwieszczenie o pierwszej licytacji nieruchomości KW PO2P/00002806/5, 3022-SEE.7112.40.2024

od 2025-05-07 do 2025-06-12

Opinia Sanitarna NS.9022.569.2025

Opinia Sanitarna NS.9022.569.2025

od 2025-05-07 do 2025-05-21

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 7.05.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/38/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przeprowadzenie animacji dla rodzin z dziećmi z zakresu edukacji kulturowej w czasie Majówki Bramy Poznania.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Marta Domańska, Sławomir Kowal, Dream On! Natalia Adamczyk

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-05-07 do 2031-05-07

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 7.05.2025 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/25/2025

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

NIP: 7781465736

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

"Przedmiotem zamówienia jest realizacja spektaklu BOLEZLAVUS.

Wykonawca dysponuje wstępną koncepcją scenariusza oraz koncepcją plastyczną spektaklu.

Zakres obowiązków Wykonawcy dzieli się na 3 etapy prac:

I.         etap I:

-          konsultacje historyczne,

-          przedstawienie szczegółowego scenariusza oraz koncepcji plastycznej spektaklu.

II.        etap II:

-          realizacja i  przygotowanie I części scenografii  do spektaklu wraz z najmem przestrzeni magazynowej,

-          opracowanie tekstu i grafiki promocyjnej,

-          organizacja mini eventu podczas Majówki w Bramie Poznania zapowiadającego spektakl,

-          złożenie wniosków o pozwolenia administracyjne.

III.       etap III:

-          realizacja i  przygotowanie II części scenografii  do spektaklu wraz z najmem przestrzeni magazynowej,

-          próby choreograficzne tancerzy i wraz z wynajmem sali prób,

-          próby muzyczne i wraz z wynajmem sali prób,

-          ubezpieczenie spektaklu,

-          realizacja premiery spektaklu, 29 czerwca 2025 r. ok godz. 21.00,

-          wynagrodzenie dla podwykonawców (np. artystów i realizatorów)

-          realizacja dokumentacji fotograficznej i filmowej.  "

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Fundacja Asocjacja 2006

ul. Golęcińska 9, 60-201 Poznań,

KRS: 0000381942, NIP: 7792392225,

REGON: 301736610"

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2025-05-07 do 2031-05-07