Zamówienie: PDT 3/2009

Sygnatura zamówienia: PDT 3/2009
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 10 grudnia 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Palmiarnia Poznańska
ul. Matejki 18, 60-767 Poznań
kontakt: telefon 61 865-89-07
email: sekretariat@palmiarnia.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa (przesył, dystrybucja i sprzedaż) dostawa energii elektrycznej do zasilania obiektów Palmiarni Poznańskiej. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623).CPV : 09300000-2, 65310000-9Charakterystyka elektroenergetyczna obiektów:1. Palmiarnia Poznańska - zasilanie podstawowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  500 MWh/rok    grupa taryfowa: C22b    2. Palmiarnia Poznańska - zasilanie rezerwowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  200 kWh/rok    grupa taryfowa: C22b    3. Fontanna w Parku Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 20 MWh/rok    grupa taryfowa: C22a  4. Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 9 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a    5.  Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona - oświetlenie.    Szacunkowe zapotrzebowanie: 40 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a  

Termin wykonania zamówienia

2010-12-31

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-767 Poznań

w pokoju nr 2 w cenie 0,00 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

18 grudnia 2009 do godz. 12:00 w pokoju nr 2 w

Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, Administracja II piętro, Dział Techniczny

Kontakt:

Marek Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:- posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną,- posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji  energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1.      Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium wyboru określonych w SIWZ:- cena        waga 100 pkt.                 wg wzoru (najniższa oferowana cena : cena badanej oferty) x 100 pkt.  2.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim  wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i zawiera najniższą cenę.  3.      Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0,00 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz te podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,4 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w pkt.5 oraz załącznik nr 5 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną.1. Przedłożą aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę.2. Przedłożą zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Przedłożą koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym:- posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną,- posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji  energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej.6. Przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - 7.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 28. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1W przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W celu oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.Nie spełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy. Dodatkowo:Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art.8 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

10 stycznia 2010

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

10 grudnia 2009

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:

10 grudnia 2009

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: SIWZ (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Marek Szubert
Data i godzina publikacji: 2009-12-10 12:40