Oferty pracy
Komunikat dla osób ubiegających się o pracę na stanowiska urzędnicze w miejskich jednostkach organizacyjnych
I. Informacja o rekrutacji na stanowiska urzędnicze samorządowe
Rekrutacje na wszystkie stanowiska urzędnicze prowadzone są w sposób konkurencyjny i transparentny.
Urzędnikiem samorządowym może być osoba, która:
1) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku, opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) ma nieposzlakowaną opinią.
II. Warunki ubiegania się o pracę na stanowiska urzędnicze samorządowe przez cudzoziemców
Cudzoziemiec, który ubiega się o pracę urzędnika musi znać j. polski.
Dokumentami potwierdzającymi znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego są:
1) certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwowa Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
2) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
3) świadectwo maturalne uzyskane w polskim systemie oświaty;
4) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego j. polskiego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
III. Jak aplikować o pracę w miejskich jednostkach organizacyjnych?
Informacje o terminie i sposobie składania dokumentów aplikacyjnych zawarte są w ogłoszeniach rekrutacyjnych publikowanych przez poszczególne miejskie jednostki organizacyjne.
Dziękujemy za zainteresowanie podjęciem pracy w strukturach samorządu Miasta Poznania.