Zamówienie: ZP.7.341-02/08

Sygnatura zamówienia: ZP.7.341-02/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 11 lutego 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań
kontakt: telefon 61 835-79-00, 61 833-46-51
email: sekretariat@posir.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR:

  1. węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik 1 a),

  2. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym CO i CWU w Oddziale Chwiałka, ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 b),

  3. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV trybuna) w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7, zgodnie
    z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik 1 c),

  1. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 302 - Wieża - Oddział Malta, w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 d),

  2. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 408 - Hangar - Oddział Malta, ul. Wiankowa 3 w Poznaniu zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 e),

  3. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Ośrodka Przywodnego Rataje os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 f),

  4. węzła cieplnego CO i CWU, central wentylacyjnych klimatyzatorów i układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń Stadionu Miejskiego (Zaplecze grup młodzieżowych) w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z wytycznymi i przedmiarem robót (załącznik nr 1 g).

Wymagany czas reakcji po telefonicznym zgłoszeniu awarii: do 2 godzin.

Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanym przez zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.

W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub, nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia.

Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

Termin wykonania zamówienia

od daty zawarcia umowy do 31.12.2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań

w pokoju nr 106 w cenie 20 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

18 lutego 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 103 w

ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, sekretriat I piętro

Kontakt:

Agnieszka Najda

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy):

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • dysponują osobami (min. 1 osoba) posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne
    w zakresie obsługi i konserwacji instalacji co i cwu, instalacji wentylacyjnych
    i klimatyzacyjnych, automatyki i akpia oraz instalacji i urządzeń elektrycznych;

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły "spełnia - nie spełnia." Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100%

zasady oceny ofert:

Za kryterium cena, maksymalną ilość 100 punktów otrzyma wykonawca, który poda najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczona według wzoru:

cena najniższa

----------------------- x 100 = ilość punktów

cena badanej oferty

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

    1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia
      i dokumenty:

    1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy - zał. nr 2;

    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

    1. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - zgodnie z opisem warunku z pkt 5 ppkt 2 niniejszej siwz - zał. nr 3;

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Oferta musi zawierać:

1) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. nr 4.

    1. Forma i wymagania zamawiającego dla składanych dokumentów:

  1. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;

  2. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

  3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

18 marca 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

8 lutego 2008

Metryczka

Opis zmian: Zamieszczenie ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Górska
Data i godzina publikacji: 2008-02-11 10:01