Zamówienie: ZP.7.341-10/08

Sygnatura zamówienia: ZP.7.341-10/08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 6 marca 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań
kontakt: telefon 61 835-79-00, 61 833-46-51
email: sekretariat@posir.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Dostawa gadżetów reklamowych dla potrzeb Oddziałów POSiR w 2008r.

W cenie oferowanych gadżetów należy uwzględnić druk logogramów na poszczególnych przedmiotach (wzory logogramów Zamawiający dostarczy w formie elektronicznej).

Zamawiane gadżety należy dostarczać sukcesywnie, transportem na koszt Wykonawcy w ilościach i terminach uzgodnionych z zamawiającym, do siedziby Dyrekcji POSiR przy ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu.

Do oferty należy dołączyć wzory proponowanych przedmiotów, zgodnie z Formularzem Cenowym - po 1 sztuce z każdej wymienionej pozycji.

KOD CPV: 22462000-6 Materiały reklamowe.

Termin wykonania zamówienia

Wymagany: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2008r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań

w pokoju nr 106 w cenie 10 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

14 marca 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 103 w

Sekretariat zamawiającego,
I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

Kontakt:

Agnieszka Najda

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy):

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują dostawy (minimum jedna) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00zł. brutto,

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. cena - 80%

  2. jakość - 20%

 

zasady oceny ofert:

  1. Za kryterium "cena" maksymalną ilość punktów - 80,00 otrzyma wykonawca, który poda najniższą cenę.

Pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według wzoru:

 

Ilość punktów = najniższa cena ofertowa : cena badanej oferty x 80,00

 

  1. Za kryterium "jakość" maksymalną ilość punktów - 20,00 przyzna komisja przetargowa w oparciu o ocenę powołanego biegłego - plastyka. Ocenie podlegać będzie estetyka wykonania zaoferowanych przedmiotów, wrażenie ogólne, oryginalność formy, wygląd, jakość wykonania, jakość użytych materiałów oraz kolorystyka.

 

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów (punktacja uzyskana za poszczególne kryteria będzie sumowana) przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.

 

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

 

  1.  
    1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy,
      art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i art. 44 ustawy;

    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
      do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
      do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

 

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć:

 

1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy.

 

W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć:

 

  1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych (minimum jedna) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
    o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt 1 zostały wykonane należycie.

 

Forma i wymagania zamawiającego dla składanych dokumentów:

 

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;

W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

12 kwietnia 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

6 marca 2008

Metryczka

Opis zmian: Zamieszczenie ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Górska
Data i godzina publikacji: 2008-03-06 09:51