Zamówienie: ZP.2.341/01/07

Sygnatura zamówienia: ZP.2.341/01/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 18 stycznia 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań
kontakt: telefon 61 835-79-00, 61 833-46-51
email: sekretariat@posir.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR :
1.węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 a),
2.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym co i cwu w Oddziale Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 b),
3.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV trybuna) w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 , zgodnie z wytycznymi oraz kosztorysem nakładczym (załącznik 1 c),
4.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 302 - wieża- Oddział Malta, w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 d),
5.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 408 - hangar- Oddział Malta, zgodnie z wytycznymi oraz z książka przedmiarów (załącznik nr 1 e),
6.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Ośrodka Przywodnego Rataje os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 f)
Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanym przez zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.
W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub. nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia.
Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

Termin wykonania zamówienia

od daty zawarcia umowy do 31.12.2007r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

strona internetowa Zamawiającego www.posir.poznan.pl, siedziba Zamawiającego ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu lub za zaliczeniem pocztowym.

w pokoju nr 106 w cenie 10,00 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

26 stycznia 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 101 w

siedziba Zamawiającego ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań

Kontakt:

Małgorzata Górska

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : (art. 22 ustawy)
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-dysponują osobami (min. 1 osoba) posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne w zakresie obsługi i konserwacji instalacji co i cwu, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, automatyki i akpia oraz instalacji i urządzeń elektrycznych
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły " spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w punkcie 6 niniejszej SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena 90%
czas reakcji na zgłoszoną awarię - 10%

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :

1)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , zgodnie z art. 44 ustawy - zał. Nr 2 ;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

6.2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferta musi zawierać następujące dokumenty :
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - zgodnie z opisem warunku z pkt 5 ppkt 2 niniejszej siwz - zał. Nr 3;

6.3.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom kreślonym przez zamawiającego, Oferta musi zawierać :

1) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. Nr 4.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

24 lutego 2007

Metryczka

Opis zmian: sposób zapisania godziny
Opublikował(a): Małgorzata Górska
Data i godzina publikacji: 2007-01-18 11:19