Zamówienie: zp.5.341-58/08

Sygnatura zamówienia: zp.5.341-58/08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 22 grudnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań
kontakt: telefon 61 835-79-00, 61 833-46-51
email: sekretariat@posir.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów mięsnych i wędlin, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.1 do siwz

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Oferowane produkty mięsne i wędliny winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

KOD CPV:

15130000-8 produkty mięsne

15110000-2 mięso

Termin wykonania zamówienia

2008-12-31

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można także w siedzibie Zamawiającego : ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

w pokoju nr 106 w cenie 10 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

30 grudnia 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 103 w

Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

Kontakt:

Elżbieta Różowicz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy):

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w punkcie 6 niniejszej SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100%

zasady oceny ofert:

Za kryterium cena - maksymalną ilość 100 punktów otrzyma wykonawca, który poda najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczona według wzoru:

cena najniższa

................................ x 100 = ilość punktów

cena badanej oferty

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i art. 44 ustawy - załącznik nr 2;

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i montaż odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć:

1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, załącznik
nr 3.

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę;

W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału
lub notarialnie poświadczonej kopii;

Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

29 stycznia 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

22 grudnia 2008

Metryczka

Opis zmian: publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Elżbieta Różowicz
Data i godzina publikacji: 2008-12-22 12:51