Zamówienie: ZP.7.341-17/09

Sygnatura zamówienia: ZP.7.341-17/09
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 13 marca 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań
kontakt: telefon 61 835-79-00, 61 833-46-51
email: sekretariat@posir.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Dostawa gadżetów reklamowych dla potrzeb oddziałów POSiR w 2009r. zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym - załącznik nr 1 do siwz.

W cenie oferowanych gadżetów należy uwzględnić druk logogramów na poszczególnych przedmiotach (wzory logogramów Zamawiający dostarczy w formie elektronicznej). Zmawiane gadżety należy dostarczać sukcesywnie na koszt Wykonawcy w ilościach i terminach uzgodnionych z zamawiającym do siedziby Dyrekcji POSiR przy ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu.

Do oferty należy dołączyć wzory proponowanych przedmiotów, zgodnie z Formularzem Cenowym - po 1 sztuce z każdej wymienionej pozycji.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

KOD CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

Termin wykonania zamówienia

od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w siedzibie Zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

w pokoju nr 106 w cenie 10 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

24 marca 2009 do godz. 10:00 w pokoju nr 103 w

w sekretariacie zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

Kontakt:

Agnieszka Wiśniewska

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy):

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w punkcie 6 SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. cena - 80%

  2. jakość - 20%

zasady oceny ofert:

  1. Za kryterium "cena" maksymalną ilość punktów - 80,00 otrzyma wykonawca, który poda najniższą cenę.

Pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według wzoru:

Ilość punktów = najniższa cena ofertowa : cena badanej oferty x 80,00

  1. Za kryterium "jakość" maksymalną ilość punktów - 20,00 przyzna komisja przetargowa w oparciu o ocenę powołanego biegłego - plastyka. Ocenie podlegać będzie estetyka wykonania zaoferowanych przedmiotów, wrażenie ogólne, oryginalność formy, wygląd, jakość wykonania, jakość użytych materiałów oraz kolorystyka.

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów (punktacja uzyskana za poszczególne kryteria będzie sumowana) przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i art. 44 ustawy - załącznik nr 2 do siwz;

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć:

1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, załącznik
nr3 do siwz.

W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć:

  1. Wykazu wykonanych, a a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum
    100.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
    i odbiorców - załącznik nr 7 do siwz.

  1. Dokumenty potwierdzające, że dostawy (wymienione w ppkt 6.3.1 siwz) zostały wykonane należycie.

Forma i wymagania zamawiającego dla składanych dokumentów:

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;

W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem
na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

22 kwietnia 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

13 marca 2009

Metryczka

Opis zmian: Zamieszczenie ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Górska
Data i godzina publikacji: 2009-03-13 12:21