Zamówienie: GP.NZP/314-96/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/314-96/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 27 czerwca 2007
Kwota postępowania: pow. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
wywóz odpadów komunalnych stałych z miejskich jednostek organizacyjnych.
CPV - 90121320-0
Wywóz odpadów komunalnych stałych z 253 miejskich jednostek organizacyjnych.
Szczegółowy wykaz jednostek z adresami stanowią załączniki numer 1a, 1b,1c,1d,1e,1f,1g, 1h do siwz.
W ramach usługi należy:
1.
a) wyposażyć jednostki w pojemniki (kontenery) przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z załącznikiem numer 1 (w zależności od części jest to załącznik numer 1a,1b,1c,1d),
b) wyposażyć wszystkie jednostki wykazane odpowiednio w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h w pojemniki (a w przypadku jednostek w których ze względów technicznych występują trudności w lokalizacji stałego pojemnika w worki) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów (makulatura, plastik, szkło białe, szkło kolorowe, baterie, bioodpady),
- Wielkość oraz ilość zaproponowanych dla poszczególnych jednostek pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów pozostaje w gestii wykonawcy, z zastrzeżeniem że muszą być one dostosowane do możliwości techniczno-lokalizacyjnych poszczególnych jednostek.
- Opróżnianie pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów winno odbywać się
z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia.
Wykonawca może w trakcie trwania umowy zaproponować zmianę ilościowo-rodzajową pojemników (worków) do selektywnej zbiórki odpadów pod warunkiem że będzie to zgodne
z obowiązującymi przepisami a kierownik danej jednostki wyrazi na to pisemną zgodę.
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do monitorowania stanu zapełniania pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów podczas odbierania odpadów zmieszanych.
2. systematycznie odbierać i wywozić odpady:
a) zmieszane zgodnie z ustaloną w załącznikach numer 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h częstotliwością w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ,
b) systematycznie odbierać i wywozić odpady zbierane selektywnie niedopuszczając do ich przepełnienia (odbiór w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ),
3. wymieniać pojemniki uszkodzone lub zniszczone w wyniku bieżącej eksploatacji,
4. utrzymywać wszystkie pojemniki (kontenery) w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym oraz utrzymywać porządek w miejscu ich ustawienia
5. usuwać odpady zalęgające poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia,
6. oczyszczać miejsce zaśmiecone przez wykonawcę podczas załadunku,
7. każdorazowy odbiór odpadów potwierdzić pisemnie w obsługiwanej jednostce
9. rozliczyć usługi z podziałem na poszczególne jednostki
Niniejsze postępowanie nie obejmuje odbioru odpadów wielkogabarytowych.
Świadczenie usług przez wybranego wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi w danej chwili przepisami prawa.
Ilekroć w siwz jest mowa o pojemnikach - rozumie się przez to pojemniki oraz kontenery.
Termin wykonania zamówienia
od 03/09/2007 do 31/08/2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
budynku Urzęd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
7 sierpnia 2007 do godz. 09:00 w pokoju nr 36 w
budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, Dział zamówień Publicznych
Kontakt:
Katarzyna Kruk-Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz w zakresie transportu odpadów
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena-100%
Oferta musi być zabezpieczona wadium.W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część, oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne wybrane przez wykonawcę części.Oferta musi być zabezpieczona wadium.
Wadium dla poszczególnych części wynosi:
Część 1 - 5.100 zł
Część 2 - 4.500 zł
Część 3 - 7.700 zł
Część 4 - 8.400 zł
Część 5 - 4.700 zł
Część 6 - 6.100 zł
Część 7 - 5.200 zł
Część 8 - 3.500 zł Termin wniesienia wadium na każdą z części upływa dnia 7 sierpnia 2007r. o godz. 9.00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 45200 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Zezwolenie Prezydenta Miasta Poznania na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
3) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów
4) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty opisane w punkcie 1,2,3,4,5,6,7 muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oferty częściowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:
- część 1 obejmującą 34 jednostki wykazane na załączniku numer 1a,
- część 2 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1b,
- część 3 obejmującą 48 jednostek wykazane na załączniku numer 1c,
- część 4 obejmującą 22 jednostki wykazanych na załączniku numer 1d,
- część 5 obejmującą 32 jednostki wykazanych na załączniku numer 1e,
- część 6 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1f,
- część 7 obejmującą 30 jednostek wykazanych na załączniku numer 1g,
- część 8 obejmującą 25 jednostek wykazanych na załączniku numer 1h,
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
5 października 2007
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:
27 czerwca 2007
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
- odp. na pytania (PDF, 1735.64kB)
- pismo dotyczace postepowania (PDF, 59.02kB)
- odpowiedz na pismo (PDF, 30.54kB)
- zapytanie i odpowiedz (PDF, 38.11kB)
SIWZ z załącznikami
- siwz cz. I (PDF, 6593.69kB)
- siwz cz. II (PDF, 5443.36kB)
- zalacznik nr 1a do siwz (PDF, 1011.36kB)
- zalacznik nr 1b do siwz (PDF, 973.79kB)
- zalacznik nr 1c do siwz (PDF, 1213.14kB)
- zalacznik nr 1d do siwz (PDF, 1047.84kB)
- zalacznik nr 1e do siwz (PDF, 999.69kB)
- zalacznik nr 1f do siwz (PDF, 1000.7kB)
- zalacznik nr 1g do siwz (PDF, 892.88kB)
- zalacznik nr 1h do siwz (PDF, 937.04kB)
- zalacznik nr 2A do siwz dla czesci I post (PDF, 6317.91kB)
- zalacznik nr 2B do siwz dla czesci II post (PDF, 4426.8kB)
- zalacznik nr 2C do siwz dla czesci III post (PDF, 8014.87kB)
- zalacznik nr 2D do siwz dla czesci IV post (PDF, 6519.7kB)
- zalacznik nr 2E do siwz dla czesci V post (PDF, 5088.49kB)
- zalacznik nr 2F do siwz dla czesci VI post (PDF, 5277.64kB)
- zalacznik nr 2G do siwz dla czesci VII post (PDF, 5604.61kB)
- zalacznik nr 2H do siwz dla czesci VIII post (PDF, 5628.08kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 4157.37kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 9853.1kB)
- zalącznik nr 5 do siwz (PDF, 676.66kB)
Metryczka
Opis zmian: wersja elektroniczna
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 15:00