Zamówienie: GP.NZP/341-100,101/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-100,101/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 14 sierpnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

CPV- 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)

Wykonanie dokumentacji projektowej

Część I (GP.NZP/341-100/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu korytarzy parteru, II, III piętra budynku "A" UMP przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, w zakresie:

- projektu budowlanego,

- projektu wykonawczego

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysów

Szczegółowy opis znajduje się w:

- założeniach do projektowania - załącznik nr 1a do siwz dla I części

- rzutach kondygnacji - załącznik nr 1b do siwz na I część

Część II (GP.NZP/341-101/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 50 na Call Center, w zakresie:

- projektu budowlanego,

- projektu wykonawczy,

- aranżacji

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysów

 Pomieszczenia należy dostosować dla potrzeb osób niepełnosprawnych
(w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich)

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do siwz

 W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest aby wykonawca pełnił nadzór autorski na każde wezwania Zamawiającego jak również uczestniczył w odbiorze końcowym prac wykonanych na podstawie projektu.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

Termin wykonania zamówienia

60 dni od podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

22 sierpnia 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64.

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

 Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  będącej przedmiotem niniejszego zamówienia

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM

waga w %

 Cena całkowita podana w ofercie (brutto)

100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  - załącznik numer 5 do siwz

3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
 ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

Aktualność powyższego  dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi  6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Oferty częściowe

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

Część I (GP.NZP/341-100/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu korytarzy parteru, II, III piętra budynku "A" UMP przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, w zakresie:

- projektu budowlanego,

- projektu wykonawczego

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysów

Szczegółowy opis znajduje się w:

- założeniach do projektowania - załącznik nr 1a do siwz dla I części

- rzutach kondygnacji - załącznik nr 1b do siwz na I część

Część II (GP.NZP/341-101/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 50 na Call Center, w zakresie:

- projektu budowlanego,

- projektu wykonawczy,

- aranżacji

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysów

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

20 września 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

14 sierpnia 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-08-14 12:40