Zamówienie: GP.NZP/341-102/06

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-102/06
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 6 października 2006
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Remont w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi:

- projekt wykonawczy poczekalni WSO- załącznik numer 1 do siwz

- projekt wykonawczy remontu pomieszczeń po PIP- załącznik numer 2 do siwz

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót poczekalni WSO - załącznik numer 3 do siwz

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń po PIP - załącznik numer 4 do siwz

Na wykonane roboty oraz zaoferowane materiały należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy.

CPV 45110000-1, 45451146-9, 45421141-4, 45432100-5, 45421000-4, 45421110-8, 45442100-8,

Termin wykonania zamówienia

nie później niż do 15 grudnia 2006r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

budynku Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

8 listopada 2006 do godz. 12:00 w pokoju nr 36 w

budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

- wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,

- udokumentują należyte wykonanie minimum 2 robót ogólnobudowlanych w obiektach szeroko rozumianych jako użyteczności publicznej, zakończonych w terminie od 5.10.2001 do 5.10. 2006, każda o wartości brutto minimum 100.000 zł

c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- kierownikiem budowy może być osoba posiadająca uprawnienia budowlane
do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie
z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowani i kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego

d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 2000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa

- w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 i 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.

2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik nr 9 do swiz

3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia

4. wykaz wykonanych, robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 5.10.2001r. do 5.10.2006r. dotyczących remontu budynków z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty,- załącznik nr 8 do siwz

5. oświadczenie, ze wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

7 grudnia 2006

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

6 października 2006

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2006-10-09 14:46