Zamówienie: GP.NZP/341-116/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-116/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 16 września 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa konserwacyjno - serwisowa 9 zestawów drzwi automatycznych oraz 8 kurtyn powietrznych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Poznania oraz utrzymanie drzwi automatycznych i kurtyn powietrznych w stałym ruchu i sprawności.
Prace będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych przy Placu Kolegiackim 17; ul. Gronowej 22 a i b; ul. Słowackiego 22; ul. Matejki 50; ul. Libelta 16/20.
Szczegółowy wykaz zamontowanych w tych budynkach urządzeń stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Szczegółowy wykaz czynności serwisowych - konserwacyjnych wymaganych przez Zamawiającego podczas przeglądów drzwi automatycznych i kurtyn stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden przegląd w roku 2008 do dnia 31 grudnia 2008 oraz cztery przeglądy w roku 2009 (pierwszy do 31 marca, drugi do 30 czerwca, trzeci do 30 września, czwarty do 31 grudnia).
Wykonawca w ramach usługi utrzymania drzwi i kurtyn w stałej sprawności zobowiązany jest do reakcji w ciągu jednej godziny roboczej na każde zgłoszenie Zamawiającego.
Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.
CPV - 50800000-3 - (różne usługi w zakresie napraw i konserwacji)
Termin wykonania zamówienia
31/12/2009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
24 września 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64.
Kontakt:
Agnieszka Grześkowiak
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM
waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto)
100
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik numer 4 do siwz
4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
- świadectwo kwalifikacyjne typu E wydane zgodnie z Prawem energetycznym
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
23 października 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
16 września 2008
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3773.45kB)
- zalacznik nr 1 (PDF, 198.66kB)
- zalacznik nr 2 (PDF, 319.17kB)
- zalacznik nr 3 (PDF, 535.19kB)
- zalacznik nr 4 (PDF, 285.56kB)
- zalacznik nr 5 (PDF, 169.14kB)
- zalacznik nr 6 (PDF, 861.76kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-09-16 13:33