Zamówienie: GP.NZP/341-118/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-118/08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 18 września 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

1. CPV - 42416130-5 (windy mechaniczne) Modernizacja dwóch dźwigów osobowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;- dokumentacja projektowa - załącznik numer 1 do siwz- specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót - załączniki numer 2a, 2b, 2cWymagana gwarancja na zamontowane materiały i urządzenia - min 60 miesiąceWymagana gwarancja na wykonane prace - min 24 miesiąceW przypadku różnic w zapisach pomiędzy dokumentacja projektową a innymi materiałami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia, pierwszeństwo mają zawsze zapisy dokumentacji projektowej.Zamówienie zgodnie z art. 6 ust. 1 prawa zamówień publicznych zakwalifikowano jako dostawę w rozumieniu prawa zamówień publicznych.

Termin wykonania zamówienia

22.12.2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

26 września 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64.

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,- wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadówb) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia- udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 17.09.2005r.
do 17.09.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. modernizacja lub dostawa lub montaż dźwigów osobowych) o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, w tym min 1 zamówienie zrealizowane w obiekcie zabytkowym- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu oraz posiada kwalifikacje do pracy przy zabytkach nieruchomych- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowegoc) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w % 1cena100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik numer 6 do siwz
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (w odniesieniu do praktyki przy zabytkach nieruchomych wymagane oświadczenie wykonawcy o długości praktyki przy zabytkach nieruchomych oraz dokument/pismo właściwego konserwatora zabytków potwierdzające posiadane kwalifikacje). 4 Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 17.09.2005 do.17.09.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do siwz, 5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

25 października 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

18 września 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-09-18 11:52