Zamówienie: GP.NZP/341-129/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-129/08
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 3 października 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Zewnętrzne roboty budowlane w obiekcie UMP przy ul. Mielżyńskiego 23 w Poznaniu.Zakres m.in.:- wymianę rynien i rur spustowych,- naprawy gzymsu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz ,Þ Załącznik 1 - dokumentacja projektowaÞ Załącznik numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótÞ Załącznik 3 - przedmiar robótZamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych.Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania.Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone.Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd na teren samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych.Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. W takim przypadku należy w druku oferta wskazać miejsca w których zastosowane będą artykuły równoważne wraz z wskazaniem ich parametrów.CPV - 45443000-4 (roboty elewacyjne)

Termin wykonania zamówienia

10.12.2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

24 października 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64.

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,- wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadówb) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia- kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu (wpis na listę nie dotyczy osoby z dyplomem mistrza)c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w %

Cena całkowita podana w ofercie (brutto) 100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 2500 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik numer 5 do siwz 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia 4.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

22 listopada 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

3 października 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-10-03 14:23