Licytacja elektroniczna: GP.NZP/341-13/09

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-13/09
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 12 marca 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: licytacja elektroniczna

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2.Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześnie nie eksploatowane, nie uzupełnione, nie przerobione). Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie,Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania jakościowe opisane w załączniku nr 1 stawiane przez Zamawiającego, nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze, tonery, głowice będą używane, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną jest taka, w której zaoferowany materiał eksploatacyjny nie jest regenerowany (refabrykowany), nie podlega powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, nie powoduje szybszego zużycia od wcześniej stosowanych tuszy, tonerów, głowic oryginalnych.Dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający określać będzie każdorazowo w pisemnych zamówieniach składanych Wykonawcy. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj materiałów  oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania materiałów. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku dostarczonych materiałów wynosił: dla tuszy co najmniej 6 miesięcy , dla tonerów co najmniej 12 miesięcy, dla głowic co najmniej 36 miesięcy od terminu dostawy.Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5.Wszelkie użyte w ofercie i załącznikach nazwy należy traktować jako "typu". Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego              lub lepsze.W terminie dwóch dni roboczych od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra licytacje dostarczy Zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji oraz wypełniony załącznik nr 6 w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje artykuły równoważne. Nie dostarczenie w/w załącznika traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1. (CPV): 30125110-5 (toner do drukarek laserowych/faksów); 30125100-2 (wkłady barwiące); 30192112-9 (głowice barwiące do maszyn drukujących); 30192320-0 (taśmy do drukarek)

Termin wykonania zamówienia

30 września 2009

Postępowanie

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1)     posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia;- odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych realizowany będzie przez firmę posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki przedmiotowymi odpadami lub wpis do rejestru posiadaczy odpadów  zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dnia  27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm).2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;- Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie od 11.03.2006r. do 11.03.2009r. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 dostaw, których przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych o wartości jednostkowej minimum 100 tys. złotych brutto każda.3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów.

Informacja o dokumentach stanowiących potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Dokumenty i oświadczenia dostarcznane przez Wykonawcę

·              W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 4), następujące dokumenty: - aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli nie jest wymieniona w aktualnym odpisie z KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wykaz  wykonanych (wykonywanych) dostaw, których przedmiot stanowią materiały eksploatacyjne, każda o wartości jednostkowej minimum 100.000 zł brutto z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie lub w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są należycie wykonywane oraz są na zadeklarowane wartości (np. referencje z kwotami lub referencje wraz z fakturą, umową itp.) - załącznik nr 7 - oświadczenie wykonawcy że posiada stosowne uprawnienia do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych lub że zleci to firmie posiadającej takie uprawnienia lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada opisane w pkt. 2 a) 1) zwolnienie.Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyjątek stanowi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, które musi zostać złożone
w formie oryginału.W przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców konieczne jest załączenie do wniosku wypełnionego załącznika nr 8 (możliwa realizacja zamówienia przez podwykonawców w pełnym zakresie).

Wnioski należy składać do dnia:

20 marca 2009 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.

Kontakt:

Agnieszka Grześkowiak, Katarzyna Kruk-Choniawko

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania

A. Wymagania formalne:·        Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl.·        Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl,a wraz z wnioskiem ( załącznik nr 4 )winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie - oświadczenie o loginie, stanowi załącznik nr 3.·        W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. B. Wymagania techniczneKomputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji: Otwarcia:5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godz. 9.00; zamknięcie w zależności od przebiegu licytacji

Adres strony, na której będzie prowadzona licytacja: http://licytacje.uzp.gov.pl,

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie najpóźniej w dniu zawarcia  umowy.Formy zabezpieczenia.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone:-w pieniądzu - przelewem - na rachunek zamawiającego :-w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,-w gwarancjach bankowych,-w gwarancjach ubezpieczeniowych,-w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,Zwrot zabezpieczenia.Zamawiający zwróci zabezpieczenie zgodnie z art. 151 prawa zamówień publicznych oraz zapisami projektu umowy.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy w taki sposób, że w przypadku niewykorzystania całego zakresu wartości umowy, termin realizacji zostaje wydłużony o czas ustalony przez obie strony nie dłużej niż do wykorzystania asortymentowego i wartościowego zakresu umowy.- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian porządkowych tj. zmiany osób kontaktowych, zmiany adresów poczty elektronicznej dla wykonawców, zmiany numerów telefonicznych, zmian nazwy firmy i adresu w wyniku zmian organizacyjnych tzw. literówek, wykreślenia zapisów martwych. Z zastrzeżeniem że nie będą one dotyczyły jej istotnych postanowień w tym m.in.: przedmiotu zamówienia oraz sposobu spełnienia świadczenia, sposobu ustalania i zapłaty wynagrodzenia oraz sposobu i wysokości naliczania kar umownych- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca realizacji dostaw z zastrzeżeniem, że będzie to miejsce zlokalizowane w ramach granic administracyjnych Miasta Poznania.- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian dotyczących terminów składania zamówień z 5, 15 oraz 25 na inne dni miesiąca z zastrzeżeniem, że nie zmniejszy się częstotliwość składania zamówień.

Inne informacje

SIWZ z załącznikami

Metryczka

    Załączniki - SIWZ z załącznikami

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:02

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:02

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:02

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:01

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:01

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:01

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:00

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:00

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-03-12 16:00

    Załączniki - Inne informacje

    • Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
      Opublikował(a): Katarzyna Linetty
      Data i godzina publikacji: 2009-04-02 12:19