Zamówienie: GP.NZP/341-134/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-134/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 10 października 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (tj. projektu wykonawczego; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; kosztorysu inwestorskiego) w zakresie systemu alarmu pożaru, oddymiania, oddzieleń przeciw pożarowych w budynku Urzędu Miasta Poznania  przy ul. Gronowej 22a,b:

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie  i dokonywał poprawek  i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach rękojmi należytego wykonania umowy.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV- 71220000-6 (usługi projektowania architektonicznego)

Termin wykonania zamówienia

18.12.2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

20 października 2008 do godz. 14:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64.

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  będącej przedmiotem niniejszego zamówienia

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniające do projektowania łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;

- przynajmniej 1 osoba realizująca zamówienie musi posiadać uprawnienia rzeczoznawcy
ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w %

 Cena całkowita podana w ofercie (brutto) 100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  - załącznik numer 4 do siwz

3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
 ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

Aktualność  dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi  6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

18 listopada 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

10 października 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-10-10 12:20