Zamówienie: GP.NZP/341-147/06

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-147/06
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 19 grudnia 2006
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych nie zastrzeżonych dla PPUP Poczta Polska ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z póź. zm.), realizowanych na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania, mających siedziby zlokalizowane w Poznaniu przy:

- Placu Kolegiackim 17,

- ul. Matejki 50

- ul. Słowackiego 22

- Libelta 16/20

- Wierzbięcice 45

- Gronowej 20-22a

- os. Bohaterów II Wojny Światowej 36

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g:

a) zwykłych (nierejestrowanych) ekonomicznych i priorytetowych,

b) poleconych (rejestrowanych) ekonomicznych i priorytetowych,

c) wartościowych (rejestrowanych) krajowych i zagranicznych, tj. przesyłek z podaną przez Zamawiającego wartością

2. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia paczek krajowych i zagranicznych.

3. Świadczenie usługi "pobranie" tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego przesyłki krajowej (rejestrowanej) i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty, zadeklarowanej przez Zamawiającego. Kwotę tę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto.

4. Świadczenie usługi "potwierdzenie odbioru" dla przesyłek wymienionych w punkcie 1 b, c oraz w punkcie 2 i 3.

5. Świadczenie usługi "druki bezadresowe", tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego druków bezadresowych (nierejestrowanych) i doręczenie ich w obrocie krajowym adresatowi.

6. Świadczenie ekspresowych usług kurierskich polegających na przyjmowaniu do przemieszczenia i doręczenia przesyłek w terminie ściśle określonym przez Zamawiającego. Usługa polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po jej zgłoszeniu i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw."od drzwi do drzwi".

Zamawiający wymaga, aby wszystkie przesyłki odbierane były przez upoważnionych pracowników Wykonawcy w siedzibach Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych.

Świadczenie wszystkich usług kurierskich musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawnymi.

Zamawiający wymaga, aby przesyłki nadawane były na podstawie książki nadawczej lub elektronicznego wydruku, sporządzonego w 2 egzemplarzach. Jeden egzemplarz pozostaje u Wykonawcy, drugi natomiast u Zamawiającego. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek przez wykonawcę na jednym egzemplarzu książki nadawczej lub wydruku elektronicznego.

Doręczenie przesyłek zwróconych do Zamawiającego następować będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatowi.

Doręczenie do siedzib Zamawiającego pokwitowanych przez adresata zwrotnych potwierdzeń odbioru następować będzie niezwłocznie po dokonaniu doręczenia.

Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy nie więcej niż:

-13 700 usług o charakterze powszechnym, w tym 380 usług "przesyłka pobraniowa", przesyłka wartościowa,

-100 usług "druki bezadresowe",

- 30 usług kurierskich ekspresowych.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą z dnia 1 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

CPV 64120000-3 (Usługi kurierskie)

Termin wykonania zamówienia

data rozpoczęcia - dzień podpisania umowy; data zakóńczenia - 31.12.2007

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Siedzibie zamawiającego przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

29 grudnia 2006 do godz. 10:00 w pokoju nr 36 w

Siedzibie zamawiającego przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.

Kontakt:

Agnieszka Engelhardt

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- udokumentują należyte wykonanie (wykonywanie) minimum 2 usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 18.12.2003 do 18.12.2006 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi kurierskie) i wartością przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto minimum 50.000 zł

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%.

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 720 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa

- w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Aktualność powyższych dokumentów wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

2. odpis wpisu do rejestru operatorów pocztowych bądź aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielone przez Prezesa UTE (nie dotyczy operatora publicznego jakim jest zgodnie z ustawą PPUP Poczta Polska)

3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 18.12.2003 do 18.12.2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi kurierskie) i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty, załącznik nr 4 do siwz.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

29 stycznia 2007

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

19 grudnia 2006

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: zmiana terminów
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2006-12-22 15:40