Zamówienie: GP.NZP/341-15/09

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-15/09
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 4 marca 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych

- na placu Kolegiackim 17

- przy ul. Libelta 16/20

- przy ul. Gronowej 20 i Gronowej  22ab,

- przy ul. Matejki 50

- przy ul. Słowackiego 22

W zakres robót wchodzą

1. usługi malarskie

2. cyklinowanie i malowanie parkietów

3. wymiana wykładzin podłogowych

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  Wykazy pomieszczeń do malowania

Numer 2 - wykaz pomieszczeń do cyklinowania i malowania parkietów

Numer 3 - wykaz pomieszczeń do wymiany wykładziny

Numer 4 - specyfikacja prac malarskich

Numer 5 - specyfikacja cyklinowania i malowania parkietów

Numer 6 - specyfikacja wymiany wykładzin

Numer 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24  miesięcy.

Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące.

CPV

- 45442100-8 - roboty malarskie

- 45430000-0 -pokrywanie podłóg i ścian

- 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych.

Termin wykonania zamówienia

11.12.2009

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

25 marca 2009 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17.

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Chcąc przystąpić do przetargu  wykonawca musi:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia

- kierownikiem budowy może być osoba posiadająca uprawnienia budowlane
do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie
z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

- zrealizowali należycie w okresie 3.03.2004 - 3.03.2009 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), minimum 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto dla każdej roboty

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM

waga w %

Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)

100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 5000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności -  załącznik numer 11 do siwz

3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej (załącznik numer 11 do siwz), wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty.

3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 3.03.2004r. do 3.03..2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie  -  zał. nr 12 do siwz,

5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

23 kwietnia 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

4 marca 2009

Inne informacje

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2009-03-05 14:25