Zamówienie: GP.NZP/341-158/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-158/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 19 grudnia 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV - 60115100-8
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych pojazdami wyprodukowanymi po 1998r. dla potrzeb zamawiającego, w szczególności przewóz osób przez niego wskazanych na terenie Miasta Poznania i na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Wymagania dotyczące środków transportu:
a)samochody osobowe:
- minimalna liczba miejsc 5, w tym 4 dla pasażerów,
- kubatura samochodów winna umożliwiać swobodną jazdę pasażerów wraz z podręcznym bagażem,
- pojazdy winny posiadać aktualne badania stanu technicznego
b) samochody niestandardowe - combi,minivany, mikrobusy
- powyżej 4 miejsc dla pasażerów
- kubatura bagażnika przekraczająca wielkość bagażnika samochodu osobowego
- pojazdy winny posiadać aktualne badania stanu technicznego
Zamawiający wymaga, aby w każdym przypadku kierowca posiadał łączność z zamawiającym podczas jazdy.
Zamawiający zapotrzebowanie na usługi transportowe składać będzie telefonicznie podając miejsce oraz godzinę podstawienia pojazdu. Dojazd na miejsce wskazane przez zamawiającego a terenie Miasta Poznania będzie bezpłatny.
Czas oczekiwania na przyjazd pojazdu nie może przekroczyć 20 min.
Koszty przejazdu autostradą poniesie zamawiający na podstawie paragonów z kasy fiskalnej potwierdzających dokonanie opłaty.
Przewidywane ilości:
a) kilometrów jazdy miejskiej - 68.200
b) kilometrów jazdy pozamiejskiej - 1.500
c) ilość kursów (opłaty początkowe) - 2.050 (w tym łącznie 200 kursów samochodami combi, minivan, mikrobus)
d) jazd mikrobusu stałą trasą do siedzib zamawiającego (Pl. Kolegiacki, Wierzbięcice 45, Matejki 50, Słowackiego 22, Gronowa 22, Libelta 16/20, os. Bohaterów II Wojny Światowej 36a, urząd pocztowy przy ul. Głogowskiej 17, pl. Kolegiacki) - 130
e) minut postoju - 12.200
Termin wykonania zamówienia
data zakończenia 30.06.2009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
4 stycznia 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64
Kontakt:
Katarzyna Kruk - Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- dysponują co najmniej 5 sprawnymi technicznie samochodami osobowymi (posiadającymi OC i NW, wyprodukowanymi po 31 grudnia 1998r. o minimalnej liczbie miejsc 5, w tym 4 dla pasażerów),
- dysponują co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn posiadającymi licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego taksówką oraz posiadającymi aktualne badania o braku przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania zawodu kierowcy).
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełniania ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
55%
2.Cena za jeden kilometr jazdy miejskiej
30%
3.Cena za jeden przejazd mikrobusu
10%
4.Cena za opłatę początkową
5%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
- wykaz samochodów niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ubezpieczenie (załącznik nr 2 do siwz)
- wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i oświadczeniem, że posiadają aktualne badania (załącznik nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe tych osób.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
2 lutego 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
19 grudnia 2007
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 4029.6kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (PDF, 532.72kB)
- zalacznik nr 1a do siwz (PDF, 221.62kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 188.3kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 264.25kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 198.39kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 1519.35kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2007-12-19 12:44