Zamówienie: GP.NZP/341-21/09

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-21/09
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 20 marca 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy gzymsów i dachu w budynku przy ul. Mielżyńskiego 23. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz,-załącznik 1 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej

-załącznik 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót  budowlanych

-załącznik 3 - przedmiar robót branża budowlana

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych.

Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania.

Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach.

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

45000000 - 7 roboty budowlane

45410000 - 4 tynkowanie

45261000 - 4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

Termin wykonania zamówienia

60 dni

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

15 kwietnia 2009 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

- wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie na transport odpadów lub wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej takie zezwolenie

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia

- udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 19.03.2004r. do 19.03.2009r.,         a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. położenie lub remont dachu krytego dachówką) o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda

- kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM

waga w %

 Cena całkowita podana w ofercie (brutto)

100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 1000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności -  załącznik numer 5do siwz

3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej (załącznik numer 5 do siwz), wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty.

3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 19.03.2004r. do 19.03.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie  -  zał. nr 6 do siwz,

5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

14 maja 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

20 marca 2009

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2009-03-20 12:00