Zamówienie: GP.NZP/341-36/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-36/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 13 marca 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV- 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie:
- modernizacji dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz
- wykonania dźwigu towarowo - osobowego dla transportu dokumentów archiwalnych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do siwz
W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest aby wykonawca pełnił nadzór autorski na każde wezwania Zamawiającego jak również uczestniczył w odbiorze końcowym prac wykonanych na podstawie projektu.
Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.
Termin wykonania zamówienia
42 dni od podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
25 marca 2008 do godz. 14:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64.
Kontakt:
Aldona Szubert
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto) 100 %
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik numer 5 do siwz
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższego dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
23 kwietnia 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
13 marca 2008
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 204.71kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (PDF, 2485.62kB)
- zalacznik do zalacznika nr 1 do siwz (PDF, 148.29kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 57.96kB)
- zalacznik 1-4 do zalacznika nr 2 do siwz (PDF, 897.23kB)
- zalacznik 5a 5b do zalacznika nr 2 do siwz (PDF, 574.74kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 477.32kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 973.78kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 251.42kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 182.83kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-03-13 15:47