Zamówienie: GP.NZP/341-41/07

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-41/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 15 marca 2007
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz (formularz cenowy).

Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.

Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancję.

Dostawy artykułów biurowych będą realizowane partiami, zgodnie z potrzebami zamawiającego, w terminie max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez zamawiającego nie częściej niż co 7 dni. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia częściej.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.

W celu sprawdzenia czy zaoferowane artykuły odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do siwz. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert. Sposób sprawdzenia dostarczonych próbek opisano w załączniku nr 2 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

Termin wykonania zamówienia

od podpisania umowy do 31.03.2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w siedzibie zamawiającego przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

2 kwietnia 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 36 w

w siedzibie zamawiającego przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) :

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

- wykonawca udokumentuje doświadczenie należytego wykonania, minimum 2 dostaw artykułów biurowych w okresie od 14.03.2004 do 14.03.2007 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto każda

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 70%

jakość - 30%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 3250 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:
-w pkt. 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2. Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w terminie od 14.03.2004 do 14.03. 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. minimum 2 dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do siwz

1. Opis lub fotografie zawierające oferowane artykułów biurowych. Jako fotografie Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem artykułów jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do artykułów nie występujących w katalogach konieczne jest dołączenie opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów artykułów.

2. Próbki artykułów zaznaczonych w załączniku nr 1 do siwz, których sposób badania przez zamawiającego opisano w załączniku nr 2 do siwz

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

1 maja 2007

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

15 marca 2007

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-03-19 11:25