Zamówienie: GP.NZP/341-41/08; GP.NZP/341-42/08; GP.NZP/341-47/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-41/08; GP.NZP/341-42/08; GP.NZP/341-47/08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 2 kwietnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Dostawa mebli w tym
I. Dostawa mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A do siwz
CPV - 36121000-5 (meble biurowe); 36133310-8 (biurka i stoły); 36131400-2 (szafy); 36115000-0 (krzesła)
II. Dostawa mebli typu KOMANDOR - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1B do siwz
CPV - 36141500-6 (meble modułowe)
III. Dostawa mebli - szafy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1C do siwz
CPV - 36131400-2 (szafy)
Ogólny opis dotyczący przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
Zamówienia będą realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowią - załączniki numer 3A, 3B i 3C do siwz.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta - załącznik nr 4A do siwz (poz. nr 4, 5 i 11)
Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.
Termin wykonania zamówienia
1cz. 15 dni od podpisania umowy; 2,3 cz. 21 dni od podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
14 kwietnia 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17
Kontakt:
Agnieszka Grześkowiak
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium przy wyborze oferty jest cena (100%)
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa
- w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższego dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Info rmacja o oświadczeniach i innych materiałach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego
1. Oświadczenie o spełnianiu przez meble wymaganych parametrów- załącznik nr 5 do siwz
Oferty częściowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Część I postępowania - opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1A do siwz
Część II postępowania - opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1B do siwz
Część III postępowania - opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1C do siwz
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź na wybrane przez siebie części postępowania.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
13 maja 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
2 kwietnia 2008
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3003.32kB)
- zalacznik nr 1a do siwz oraz 1 do umowy (PDF, 3239.81kB)
- zalacznik nr 1b do siwz oraz 1 do umowy (PDF, 1046.87kB)
- zalacznik nr 1c do siwz oraz 1 do umowy (PDF, 1550.6kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 686.4kB)
- zal 3a do siwz (PDF, 865.96kB)
- zal 3b do siwz (PDF, 868.85kB)
- zal 3c do siwz (PDF, 860.73kB)
- zal 4a do siwz (PDF, 894.32kB)
- zal 4b do siwz (PDF, 184.01kB)
- zal 4c do siwz (PDF, 168.65kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 206kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 174.81kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-04-03 10:59