Zamówienie: GP.NZP/341-46/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-46/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 20 kwietnia 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków (wizytówek, listowników, kopert) zgodnie z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz oraz wykazem wzorów - załącznik nr 5 do siwz.
Termin realizacji poszczególnych partii wynosić będzie nie więcej niż 3 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zaakceptowanego przez Zamawiającego wzoru druku.
Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 3 do siwz.
Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.
CPV- 78125000-9 (usługi w zakresie drukowania wizytówek) ; 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)
Termin wykonania zamówienia
od dnia podpisania umowy do 31.12.2007
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego w budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 oraz pobrać ze strony internetowej www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl;
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
8 maja 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 36 w
siedziba Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17, pokój 36
Kontakt:
Aldona Szubert
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena całkowita podana w ofercie - 100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:
-w pkt. 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
6 czerwca 2007
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
20 kwietnia 2007
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 512.25kB)
- zał. nr 1 do siwz (PDF, 85.57kB)
- zał. nr 2 do siwz (PDF, 72.19kB)
- zał. nr 3 do siwz (PDF, 204.91kB)
- zał. nr 4 do siwz (PDF, 29.99kB)
- zał. nr 5 do siwz (PDF, 442.19kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-04-20 15:51