Zamówienie: GP.NZP/341-47/07

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-47/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 26 marca 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia należy:

wykonać i dostarczyć na rzecz Zamawiającego tabliczki i tablice informacyjne, zgodnie
z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz i wykazem wzorów - załącznik nr 5 i 6 do siwz.

Rodzaj tabliczek oraz ilość wraz ze wzorem zapisanym w formie elektronicznej określona będzie w zamówieniach, doręczonych Wykonawcy osobiście lub w formie faxu. Dostawy będą realizowane partiami. Wykonawca będzie realizować poszczególne zamówienia w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Na przedmiot objęty zamówieniem należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru każdej zamówionej partii towaru. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 1 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

CPV- 28527460-4 (tabliczki adresowe); 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

Termin wykonania zamówienia

31.12.07

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w siedzibie Zamawiającego przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

3 kwietnia 2007 do godz. 12:00 w pokoju nr 36 w

w siedzibie Zamawiającego przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:
-w pkt. 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

2 maja 2007

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

26 marca 2007

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-03-26 16:24