Zamówienie: GP.NZP/341-58/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-58/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 8 maja 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
- dostarczyć, zamontować, uruchomić i skonfigurować system wspomagający obsługę parkingu, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 3 do siwz,
- położyć niezbędne okablowanie,
- przeszkolić minimum 3 pracowników zamawiającego do stopnia umożliwiającego samodzielne obsługiwanie przez nich całego systemu,
- zmienić położenie budki dla personelu obsługi parkingu,
- zamknąć ogrodzenie i zainstalować przejście dla pieszych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Wykonawca, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac, przedstawi zamawiającemu na piśmie do zatwierdzenia:
- wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia,
- przebieg trasy kabla zasilania energetycznego,
- harmonogram wykonywania poszczególnych prac,
-szczegółowy opis funkcjonalny zaproponowanego systemu wspomagającego obsługę parkingu.
CPV- 31623300-2 Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
Termin wykonania zamówienia
40 dni od dnia podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
22 maja 2007 do godz. 12:00 w pokoju nr 36 w
w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
Kontakt:
Agnieszka Engelhardt
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- wywóz gruzu i materiałów powstałych w trakcie wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia zlecą firmie posiadającej wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:
- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1 kV,
- udokumentują doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 7.05.2004 do 7.05.2007 minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości jednostkowej minimum 25 tys. złotych brutto każda
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
80%
2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia
20%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
2. Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik nr 7 do siwz
3. Świadectwo kwalifikacyjne typu E wydane zgodnie z Prawem energetycznym.
4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, na zadeklarowaną kwotę i w zadeklarowanym terminie (np. referencje, protokoły odbioru).
5. Oświadczenie wykonawcy o zleceniu usługi wywozu odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia firmie posiadającej wymagane prawem zezwolenia na odbiór i transport odpadów- załącznik nr 6 do siwz.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
20 czerwca 2007
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
8 maja 2007
Przedłużenie terminu składania ofert
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 9498.62kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (PDF, 1604.15kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 1507.37kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 5071.89kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 690.92kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 841.63kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 549.8kB)
- zalacznik nr 7 do siwz (PDF, 761.17kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-05-16 12:40