Zamówienie: GP.NZP/341-69/09

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-69/09
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 8 września 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Wykonanie robót naprawczych dachu i poddasza budynku Urzędu Miasta Poznania

przy ul. Słowackiego 22 w Poznaniu.

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  zdjęcia (sztuk 7)

Numer 1a - opis projektowanych prac rozbiórkowych komina

Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Numer 3 - przedmiar robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'.
Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny,
czyli o parametrach nie gorszych. W takim przypadku należy do oferty dołączyć stosowaną informację wskazującą jakie artykuły równoważne zastosowano oraz dołączyć informacje
o ich parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

CPV  

- 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów

- 45210000-2 -prace budowlane

Termin wykonania zamówienia

70 dni od podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

29 września 2009 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Do przetargu mogą przystąpić  wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia

- kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu (wpis na listę nie dotyczy osoby z dyplomem mistrza)

- zrealizowali należycie w okresie 07.09.2004 - 07.09.2009 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
  (tj. roboty związane z remontem dachu lub dachu i poddasza) o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w %

1 Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 1000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 07.09.2004r. do 07.09.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie  -  załącznik nr 7 do siwz,

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  - załącznik numer 6 do siwz

4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia

5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

28 października 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

8 września 2009

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2009-09-08 13:01