Zamówienie: GP.NZP/341-88/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-88/08
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 7 lipca 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont wykonanie remontu sanitariatów w budynku "A"  Urzędu Miasta Poznania na placu Kolegickim1 7 w Poznaniu;

-  na parterze naprzeciwko powielarni,

- na III piętrze przy pokoju 330,

- na IV piętrze przy pokoju 413

- na V piętrze nr pokoju  517

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz ,

Þ                 Załącznik 1A - dokumentacja projektowa dotycząca remontu parteru

Þ                 Załącznik 1B - dokumentacja projektowa dotycząca remontu III piętra

Þ                 Załącznik 1C - dokumentacja projektowa dotycząca remontu Iv piętra

Þ                 Załącznik 1D - dokumentacja projektowa dotycząca remontu V piętra

Þ                 Załącznik numer 2A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót  budowlanych

Þ                 Załącznik numer 2B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wentylacji

Þ                 załącznik numer 2C - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji elektrycznych

Þ                 załącznik numer 2D - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej

Þ                 Załącznik 3 - przedmiar robót

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych.

Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania.

Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone.

Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd na teren samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach.

45310000-3 (roboty w zakresie instalacji elektrycznych)

45330000-9 (hydraulika i roboty sanitarne)

45331000-6 (instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza)

45432113-9 (kładzenie parkietów)

45440000-3   (roboty malarskie i szklarskie)

Termin wykonania zamówienia

90 dni od podpisania

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

28 lipca 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

- wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

- udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 06.07.2003r.
do 06.07.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. remont sanitariatów) o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, w tym min 1 robota budowlana wykonana w obiekcie zabytkowym

- kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu oraz posiada kwalifikacje do pracy przy zabytkach nieruchomych

- kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego

- kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena całkowita podana w ofercie (brutto) 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 2000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  - załącznik numer 5 do siwz

3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia (w odniesieniu do praktyki przy zabytkach nieruchomych wymagane oświadczenie wykonawcy o długości praktyki przy zabytkach nieruchomych oraz dokument/pismo właściwego konserwatora zabytków potwierdzające posiadane kwalifikacje).

4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 06.07.2003r. do 06.07.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie  -  załącznik nr 6 do siwz,

5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

26 sierpnia 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

7 lipca 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-07-08 12:02