Zamówienie: GP.NZP/341-95/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-95/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 12 sierpnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa konserwacyjno - serwisowa 9 zestawów drzwi automatycznych oraz 8 kurtyn powietrznych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Poznania oraz utrzymanie drzwi automatycznych i kurtyn powietrznych w stałym ruchu i sprawności.

Prace będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych przy Placu Kolegiackim 17; ul. Gronowej 22 a i b; ul. Słowackiego 22; ul. Matejki 50; ul. Libelta 16/20.

Szczegółowy wykaz zamontowanych w tych budynkach urządzeń stanowi załącznik nr 1 do siwz.

Szczegółowy wykaz czynności serwisowych - konserwacyjnych wymaganych przez Zamawiającego podczas przeglądów drzwi automatycznych i kurtyn stanowi załącznik nr 2 do siwz.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden przegląd w roku 2008 do dnia 31 grudnia 2008 oraz cztery przeglądy w roku 2009 (pierwszy do 31 marca, drugi do 30 czerwca, trzeci do 30 września, czwarty do 31 grudnia).

Wykonawca w ramach usługi utrzymania drzwi i kurtyn w stałej sprawności zobowiązany jest do reakcji w ciągu jednej godziny roboczej na każde zgłoszenie Zamawiającego.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.

CPV - 50800000-3 - (różne usługi w zakresie napraw i konserwacji)

Termin wykonania zamówienia

31.12.2009

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

20 sierpnia 2008 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

 W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji  i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w %

 Cena całkowita podana w ofercie (brutto) 100

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  - załącznik numer 4 do siwz

4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

- świadectwo kwalifikacyjne typu E wydane zgodnie z Prawem energetycznym

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

18 września 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

12 sierpnia 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-08-12 14:44