Zamówienie: GP.NZP/341-98/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-98/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 6 lipca 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV - 29221610-3 (windy)
Dostawa oraz montaż w budynku przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu dźwigu osobowego elektrycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 i2 do siwz
Wszystkie opisy dotyczące szybu windowego zawarte w załączniku numer 2 przedstawiają jak został przygotowany szyb windowy, zamówienie nie obejmuje przygotowania szybu windowego a jedynie dostawę dźwigu i jego montaż.
Na dostarczony dźwig wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy.
W ramach zamówienia mieści się także obsługa gwarancyjna (wszelkie konserwacje oraz serwisy gwarancyjne)
Termin wykonania zamówienia
90 dni od podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
16 lipca 2007 do godz. 12:00 w pokoju nr 36 w
w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17, pokój 36
Kontakt:
Katarzyna Kruk-Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
- zrealizowali należycie w okresie 5.07.2004-5.07.2007 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 dostawę i montaż dźwigu osobowego o wartości 100.000 zł brutto,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowani i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie jednym kryterium - kryterium ceny.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższych dokumentów wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik nr 4 do siwz
3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
4. wykaz wykonanych w okresie 5.07.2004-5.07.2007 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa i montaż dźwigu osobowego) o wartości 100.000 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do siwz
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
14 sierpnia 2007
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
6 lipca 2007
SIWZ z załącznikami
- ogloszenie (PDF, 2293.95kB)
- siwz (PDF, 7077.63kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (PDF, 1660.1kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 1984.66kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 1323.03kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 641.26kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 721.82kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 2856.76kB)
- zalacznik nr 7 do siwz (PDF, 629.42kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-07-06 14:38