Zamówienie: GP.NZP/314-96/07

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/314-96/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 27 czerwca 2007
Kwota postępowania: pow. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

wywóz odpadów komunalnych stałych z miejskich jednostek organizacyjnych.


CPV - 90121320-0

Wywóz odpadów komunalnych stałych z 253 miejskich jednostek organizacyjnych.

Szczegółowy wykaz jednostek z adresami stanowią załączniki numer 1a, 1b,1c,1d,1e,1f,1g, 1h do siwz.

W ramach usługi należy:

1.
a) wyposażyć jednostki w pojemniki (kontenery) przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z załącznikiem numer 1 (w zależności od części jest to załącznik numer 1a,1b,1c,1d),

b) wyposażyć wszystkie jednostki wykazane odpowiednio w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h w pojemniki (a w przypadku jednostek w których ze względów technicznych występują trudności w lokalizacji stałego pojemnika w worki) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów (makulatura, plastik, szkło białe, szkło kolorowe, baterie, bioodpady),

- Wielkość oraz ilość zaproponowanych dla poszczególnych jednostek pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów pozostaje w gestii wykonawcy, z zastrzeżeniem że muszą być one dostosowane do możliwości techniczno-lokalizacyjnych poszczególnych jednostek.

- Opróżnianie pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów winno odbywać się
z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia.

Wykonawca może w trakcie trwania umowy zaproponować zmianę ilościowo-rodzajową pojemników (worków) do selektywnej zbiórki odpadów pod warunkiem że będzie to zgodne
z obowiązującymi przepisami a kierownik danej jednostki wyrazi na to pisemną zgodę.

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do monitorowania stanu zapełniania pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów podczas odbierania odpadów zmieszanych.
2. systematycznie odbierać i wywozić odpady:

a) zmieszane zgodnie z ustaloną w załącznikach numer 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h częstotliwością w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ,

b) systematycznie odbierać i wywozić odpady zbierane selektywnie niedopuszczając do ich przepełnienia (odbiór w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ),

3. wymieniać pojemniki uszkodzone lub zniszczone w wyniku bieżącej eksploatacji,

4. utrzymywać wszystkie pojemniki (kontenery) w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym oraz utrzymywać porządek w miejscu ich ustawienia

5. usuwać odpady zalęgające poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia,

6. oczyszczać miejsce zaśmiecone przez wykonawcę podczas załadunku,

7. każdorazowy odbiór odpadów potwierdzić pisemnie w obsługiwanej jednostce

9. rozliczyć usługi z podziałem na poszczególne jednostki

Niniejsze postępowanie nie obejmuje odbioru odpadów wielkogabarytowych.

Świadczenie usług przez wybranego wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi w danej chwili przepisami prawa.

Ilekroć w siwz jest mowa o pojemnikach - rozumie się przez to pojemniki oraz kontenery.

Termin wykonania zamówienia

od 03/09/2007 do 31/08/2011

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

budynku Urzęd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17

w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

7 sierpnia 2007 do godz. 09:00 w pokoju nr 36 w

budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, Dział zamówień Publicznych

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz w zakresie transportu odpadów
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena-100%

Oferta musi być zabezpieczona wadium.W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część, oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne wybrane przez wykonawcę części.Oferta musi być zabezpieczona wadium.

Wadium dla poszczególnych części wynosi:

Część 1 - 5.100 zł

Część 2 - 4.500 zł

Część 3 - 7.700 zł

Część 4 - 8.400 zł

Część 5 - 4.700 zł

Część 6 - 6.100 zł

Część 7 - 5.200 zł

Część 8 - 3.500 zł Termin wniesienia wadium na każdą z części upływa dnia 7 sierpnia 2007r. o godz. 9.00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 45200 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Zezwolenie Prezydenta Miasta Poznania na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
3) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów
4) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty opisane w punkcie 1,2,3,4,5,6,7 muszą być złożone przez każdy podmiot.

Oferty częściowe

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:

- część 1 obejmującą 34 jednostki wykazane na załączniku numer 1a,

- część 2 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1b,

- część 3 obejmującą 48 jednostek wykazane na załączniku numer 1c,

- część 4 obejmującą 22 jednostki wykazanych na załączniku numer 1d,

- część 5 obejmującą 32 jednostki wykazanych na załączniku numer 1e,

- część 6 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1f,

- część 7 obejmującą 30 jednostek wykazanych na załączniku numer 1g,

- część 8 obejmującą 25 jednostek wykazanych na załączniku numer 1h,

Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

5 października 2007

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:

27 czerwca 2007

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wersja elektroniczna
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 15:00