Zamówienie: GP.NZP/341-100,101/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-100,101/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 14 sierpnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV- 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)
Wykonanie dokumentacji projektowej
Część I (GP.NZP/341-100/08)
Wykonanie dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu korytarzy parteru, II, III piętra budynku "A" UMP przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, w zakresie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczego
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- kosztorysów
Szczegółowy opis znajduje się w:
- założeniach do projektowania - załącznik nr 1a do siwz dla I części
- rzutach kondygnacji - załącznik nr 1b do siwz na I część
Część II (GP.NZP/341-101/08)
Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 50 na Call Center, w zakresie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczy,
- aranżacji
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- kosztorysów
Pomieszczenia należy dostosować dla potrzeb osób niepełnosprawnych
(w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich)
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do siwz
W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest aby wykonawca pełnił nadzór autorski na każde wezwania Zamawiającego jak również uczestniczył w odbiorze końcowym prac wykonanych na podstawie projektu.
Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.
Termin wykonania zamówienia
60 dni od podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
22 sierpnia 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64.
Kontakt:
Katarzyna Kruk-Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM
waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto)
100
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik numer 5 do siwz
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższego dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oferty częściowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część I (GP.NZP/341-100/08)
Wykonanie dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu korytarzy parteru, II, III piętra budynku "A" UMP przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, w zakresie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczego
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- kosztorysów
Szczegółowy opis znajduje się w:
- założeniach do projektowania - załącznik nr 1a do siwz dla I części
- rzutach kondygnacji - załącznik nr 1b do siwz na I część
Część II (GP.NZP/341-101/08)
Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 50 na Call Center, w zakresie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczy,
- aranżacji
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- kosztorysów
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
20 września 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
14 sierpnia 2008
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3765.94kB)
- zalacznik 1a (PDF, 1213.09kB)
- zalacznik 1b (PDF, 837.69kB)
- zalacznik 2a (PDF, 845.88kB)
- zalacznik 2b (PDF, 2099.75kB)
- zalacznik 3 (PDF, 500.05kB)
- zalacznik 4a (PDF, 1155.27kB)
- zalacznik 4b (PDF, 1159.91kB)
- zalacznik 5 (PDF, 220.81kB)
- zalacznik 6 (PDF, 194.63kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-08-14 12:40