Zamówienie: GP.NZP/341-129/09

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-129/09
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 7 grudnia 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Sporządzenie dokumentacji projektowej - przebudowa zasilania.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy zasilania z tytułu wzrostu mocy o 111 kW  do 210 kW z uwzględnieniem warunków przyłączenia ENEA Operator      RD-1/DZ/ZR/2009/1262/AC w budynku UMP przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.   

Dokumentacja winna obejmować:

- projekt zgodnie z założeniami określonymi w załączniku nr 1 do siwz

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

- kosztorys inwestorski

- przedmiary robót

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie i dokonywał poprawek i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach gwarancji należytego wykonania umowy.

Wykonawca pełnić będzie również nadzór autorski nad wykonaniem prac objętych projektem.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV-   71200000-0  Usługi architektoniczne i podobne

Termin wykonania zamówienia

48 dni od podpisania

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

21 grudnia 2009 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w

W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.

Kontakt:

Aldona Szubert

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych uprawniające do projektowania bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM waga w %

cena 100  suma (100%)

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności -  załącznik numer 3 do siwz

3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej (załącznik numer 3 do siwz), wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty.

4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

19 stycznia 2010

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

7 grudnia 2009

Przedłużenie terminu składania ofert

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aldona Szubert
Data i godzina publikacji: 2009-12-15 10:15