Zamówienie: GP.NZP/341-141/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-141/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 11 grudnia 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV- 22822000-8 (formularze urzędowe);
22900000-9 (różne druki)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków ogólnodostępnych (akcydensowych) zgodnie z wykazem podanym w załączniku nr 1 do siwz.
Szczegółowy opis oraz wykaz graficzny druków Zamawiający przedstawił w załączniku nr 2 do siwz.
Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie max 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego.
Zamawianie i dostawy druków odbywać się będą zgodnie z systemem i zasadami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik numer 4 do siwz.
Termin wykonania zamówienia
31.12.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiającego, w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
19 grudnia 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiającego, w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64.
Kontakt:
Aldona Szubert
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- wykonawca zrealizował należycie w terminie 10.12.2004-10.12.2007przynajmniej 2 dostawy druków każda o wartości jednostkowej minimum 100.000 zł brutto.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium przy wyborze oferty jest cena (100%)
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 2000 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz należycie wykonanych w terminie 10.12.2004-10.12.2007 dostaw druków za kwotę minimum 100.000 zł brutto każda - wykaz dostaw stanowi - załącznik numer 5 do siwz
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższego dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
17 stycznia 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
11 grudnia 2007
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3894.98kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (PDF, 1450.06kB)
- zalacznik nr 2 do siwz -cz.1 (PDF, 9118.93kB)
- zalacznik nr 2 do siwz -cz.2 (PDF, 10157.98kB)
- zalacznik nr 2 do siwz -cz.3 (PDF, 7504.12kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 530.3kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 1712.4kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 315.19kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 169.89kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2007-12-11 14:36