Zamówienie: GP.NZP/341-145/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-145/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 3 grudnia 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu:
a) mycie okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drzwi wysokich (ponad 2,5 m) oraz innych płaszczyzn przeszklonych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Całkowita powierzchnia okien, żaluzji, parapetów, drzwi i innych płaszczyzn przeszklonych z uwzględnieniem częstotliwości mycia w całym okresie trwania umowy wynosi 50532,16 m2.
b) pranie żaluzji pionowych (wertikali) wg wskazań zamawiającego. Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych (obustronna) przeznaczonych do prania z uwzględnieniem częstotliwości wykonania usług w całym okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 5000m2.
c) Jeden raz w roku, w miesiącu lipcu 2008 r. mycie fasady budynku przy ul. Gronowej 22a - Wydział Komunikacji i Ochrony Środowiska - 1248 m2.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik
nr 1 do siwz, w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, tj.: poniedziałek i czwartek od godz. 9:00 do godziny 17:00 oraz we wtorek, środę i piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu mycia okien, w wyniku której, dopuszczalna jest zmiana powierzchni przypadającej na dany miesiąc w wysokości nie większej niż 2000m2. Zamawiający wymaga od pracowników świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia schludnego ubrania roboczego, wyposażenia w logo lub identyfikatory firmy oraz zachowania odpowiadającego powadze urzędu.
CPV: 74 722000-6 (usługi czyszczenia okien)
93 100000-9 (usługi prania i czyszczenia na sucho)
Termin wykonania zamówienia
31.12.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiąjacego w budynku Urzedu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
11 grudnia 2007 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiąjacego w budynku Urzedu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
Kontakt:
Katarzyna Linetty
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
- udokumentują należyte wykonanie (wykonywanie) minimum 3 usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 2.12.2004 do 2.12.2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi czyszczenia okien) i wartością przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto minimum 20.000 zł,
- dysponują min. 5 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie potwierdzające zdolność do pracy na wysokości, w tym minimum 2 osobami, które ukończyły kurs technik alpinistycznych wykorzystywanych do prac na wysokościach,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium wyboru będzie cena (100%).
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa
- w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Aktualność powyższych dokumentów wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż posiadają wymagane uprawnienia (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do siwz)
3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 2.12.2004 do 2.12.2007 r.,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi czyszczenia okien) i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty, załącznik nr 5 do siwz.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
10 stycznia 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
3 grudnia 2007
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3257.27kB)
- zalacznik nr 1 do siwz (jednoczesnie zalacznik nr 1 do umowy) (PDF, 637.37kB)
- zalacznik nr 2 do siwz (PDF, 514.31kB)
- zalacznik nr 3 do siwz (PDF, 233.29kB)
- zalacznik nr 4 do siwz (PDF, 303.76kB)
- zalacznik nr 5 do siwz (PDF, 1744.84kB)
- zalacznik nr 6 do siwz (PDF, 181.43kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2007-12-03 13:48