Zamówienie: GP.NZP/341-22/08

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-22/08
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 22 lutego 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

 

roboty budowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20

Roboty budowlane w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

W zakres robót wchodzą:

A. Roboty budowlane w zakresie przebudowy poczekalni Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1a do siwz - dokumentacja projektowa

- numer 2a do siwz - projekt wykonawczy instalacji elektrycznej

- numer 3a do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

B. Przebudowa sieci teleinformatycznej w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1b do siwz - opis

- numer 2b do siwz - szkic

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu producenta zainstalowanego okablowania na okres minimum 25 lat. Na materiały i zainstalowane urządzenia nie objęte gwarancją 25-letnią i certyfikatem wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wybrany wykonawca przejmie gwarancję istniejącego w budynku okablowania sieci teleinformatycznej (98 PEL), wykonanego 17.11.2003 w technologii firmy MOLEX, w kategorii 6. Warunki gwarancji przedstawia załącznik numer 3b do siwz.

C. Przebudowa systemu kolejkowego w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1 c do siwz -opis

- numer 2c do siwz - szkic

Na wykonane prace oraz zainstalowane urządzenia i oprogramowanie. wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące

Na wykładzinę podłogową w korytarzu i pomieszczeniach tzw "akwarium" wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny.

CPV - 45400000-1 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych

45314000-1 (instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego)

32410000-0 (lokalna sieć komputerowa)

Termin wykonania zamówienia

90 dni

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

budynek Urzędu Miasta Poznani, Plac Kolegiacki 17, dział zamówień publicznych

w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

14 marca 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w

budynek Urzędu Miasta Poznani, Plac Kolegiacki 17

Kontakt:

Katarzyna Kruk - Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,

c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- kierownikiem budowy może być osoba posiadająca uprawnienia budowlane
do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie
z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,

- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego, chyba że osoba posiadająca uprawnienia jest osobą z dyplomem mistrza instalacji elektrycznej do 1 kV.

- zrealizowali należycie w okresie 21.02.2003-21.02.2008 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), minimum 3 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. remont pomieszczeń) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto dla każdej roboty

d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena-100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 4000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa

- w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 i 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.

2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik nr 4 do siwz

3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia

4. wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 5 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów musi wynikać wprost że dotyczą robót z wykazu)

5.oświadczenie, że wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów (jeżeli wywóz gruzu będzie świadczył podwykonawca należy pamiętać o tym przy wypełnianiu załącznika numer 7 lub dokument takiego zezwolenia.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

12 kwietnia 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

22 lutego 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Aldona Szubert
Data i godzina publikacji: 2008-02-22 14:05