Zamówienie: GP.NZP/341-22/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-22/08
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 22 lutego 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
roboty budowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20
Roboty budowlane w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.
W zakres robót wchodzą:
A. Roboty budowlane w zakresie przebudowy poczekalni Wydziału Spraw Obywatelskich
Szczegółowy zakres zawierają załączniki:
- numer 1a do siwz - dokumentacja projektowa
- numer 2a do siwz - projekt wykonawczy instalacji elektrycznej
- numer 3a do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.
B. Przebudowa sieci teleinformatycznej w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich
Szczegółowy zakres zawierają załączniki:
- numer 1b do siwz - opis
- numer 2b do siwz - szkic
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu producenta zainstalowanego okablowania na okres minimum 25 lat. Na materiały i zainstalowane urządzenia nie objęte gwarancją 25-letnią i certyfikatem wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.
Wybrany wykonawca przejmie gwarancję istniejącego w budynku okablowania sieci teleinformatycznej (98 PEL), wykonanego 17.11.2003 w technologii firmy MOLEX, w kategorii 6. Warunki gwarancji przedstawia załącznik numer 3b do siwz.
C. Przebudowa systemu kolejkowego w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich
Szczegółowy zakres zawierają załączniki:
- numer 1 c do siwz -opis
- numer 2c do siwz - szkic
Na wykonane prace oraz zainstalowane urządzenia i oprogramowanie. wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące
Na wykładzinę podłogową w korytarzu i pomieszczeniach tzw "akwarium" wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy.
Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny.
CPV - 45400000-1 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych
45314000-1 (instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego)
32410000-0 (lokalna sieć komputerowa)
Termin wykonania zamówienia
90 dni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
budynek Urzędu Miasta Poznani, Plac Kolegiacki 17, dział zamówień publicznych
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
14 marca 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w
budynek Urzędu Miasta Poznani, Plac Kolegiacki 17
Kontakt:
Katarzyna Kruk - Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
- wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- kierownikiem budowy może być osoba posiadająca uprawnienia budowlane
do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie
z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego,
- przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego, chyba że osoba posiadająca uprawnienia jest osobą z dyplomem mistrza instalacji elektrycznej do 1 kV.
- zrealizowali należycie w okresie 21.02.2003-21.02.2008 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), minimum 3 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. remont pomieszczeń) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto dla każdej roboty
d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena-100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 4000 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa
- w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 i 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności - załącznik nr 4 do siwz
3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
4. wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 5 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów musi wynikać wprost że dotyczą robót z wykazu)
5.oświadczenie, że wywóz gruzu zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów (jeżeli wywóz gruzu będzie świadczył podwykonawca należy pamiętać o tym przy wypełnianiu załącznika numer 7 lub dokument takiego zezwolenia.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
12 kwietnia 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
22 lutego 2008
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3537.85kB)
- zal. 1a do siwz (PDF, 5545.77kB)
- zal. 2a do siwz (PDF, 1178.9kB)
- zal. 3a do siwz (PDF, 4158.01kB)
- zal. 1b do siwz (PDF, 1206.01kB)
- zal. 2b do siwz (PDF, 234.14kB)
- zal. 3b do siwz (PDF, 177.54kB)
- zal. 1c do siwz (PDF, 266kB)
- zal. 2c do siwz (PDF, 225.88kB)
- zal. 2 do siwz (PDF, 620.28kB)
- zal. 3 do siwz (PDF, 3630.41kB)
- zal. 4 do siwz (PDF, 268.6kB)
- zal. 5 do siwz (PDF, 301.97kB)
- zal. 6 do siwz (PDF, 3559.25kB)
- zal. 7 do siwz (PDF, 160.85kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Aldona Szubert
Data i godzina publikacji: 2008-02-22 14:05