Zamówienie: GP.NZP/341-41/07
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-41/07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 15 marca 2007
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz (formularz cenowy).
Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.
Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancję.
Dostawy artykułów biurowych będą realizowane partiami, zgodnie z potrzebami zamawiającego, w terminie max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez zamawiającego nie częściej niż co 7 dni. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia częściej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.
W celu sprawdzenia czy zaoferowane artykuły odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do siwz. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert. Sposób sprawdzenia dostarczonych próbek opisano w załączniku nr 2 do siwz.
Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.
Termin wykonania zamówienia
od podpisania umowy do 31.03.2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
w siedzibie zamawiającego przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
2 kwietnia 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 36 w
w siedzibie zamawiającego przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.
Kontakt:
Aldona Szubert
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) :
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- wykonawca udokumentuje doświadczenie należytego wykonania, minimum 2 dostaw artykułów biurowych w okresie od 14.03.2004 do 14.03.2007 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto każda
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 70%
jakość - 30%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 3250 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:
-w pkt. 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
2. Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w terminie od 14.03.2004 do 14.03. 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. minimum 2 dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do siwz
1. Opis lub fotografie zawierające oferowane artykułów biurowych. Jako fotografie Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem artykułów jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do artykułów nie występujących w katalogach konieczne jest dołączenie opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów artykułów.
2. Próbki artykułów zaznaczonych w załączniku nr 1 do siwz, których sposób badania przez zamawiającego opisano w załączniku nr 2 do siwz
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
1 maja 2007
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
15 marca 2007
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 691kB)
- zał. nr 1 do siwz (PDF, 117.99kB)
- zał. nr 2 do siwz (PDF, 87.28kB)
- zał. nr 3 do siwz (PDF, 78.93kB)
- zał. nr 4 do siwz (PDF, 199.89kB)
- zał. nr 5 do siwz (PDF, 46.4kB)
- zał. nr 6 do siwz (PDF, 27.38kB)
Modyfikacje treści SIWZ
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-03-19 11:25