Zamówienie: GP.NZP/341-52/07

Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-52/07
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 26 kwietnia 2007
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg ograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Modernizacja budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej - czterokondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem płaskim i dwutraktowym układzie pomieszczeń; częściowo zasiedlony przez jednostkę miejską.. Budynek powstał w roku 1844. Kubatura budynku - 10.618,50 m3.

Zakres prac, którzy należy wykonać jest następujący :

- prace dekarsko - blacharskie,

- prace rozbiórkowe i towarzyszące,

- prace wdrożenia systemu osuszania bezinwazyjnego,

- prace budowlano - wykończeniowe (w piwnicy),

- prace elewacyjne oraz dekarskie

- prace instalacyjne w zakresie klimatyzacji

- prace instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne w pomieszczeniu kotłowni gazowej

- prace związane z instalacją elektryczna

-prace związane z montażem kotłowni gazowej

- prace ziemne i rozbiórkowe zewnętrzne na terenie działki 25 i 26/3

- dostawa i montaż dźwigu osobowego

- dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały nie krótszej niż 36 miesięcy.

Prace polegające na przebudowie i remoncie budynku należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 2476/2006 z dnia 31.10.2006r.

Prace polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu wraz z kotłownią w budynku należy wykonać zgodnie pozwoleniem na budowę nr 734/2006 z dnia 04.04.2007r.

Prace modernizacyjne należy wykonać na podstawie umowy, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres prac będzie przedstawiony w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Termin wykonania zamówienia

12 miesięcy od podpisania umowy

Dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać do dnia: 16 maja 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 36 w

w siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17, pokój nr 36

.

Kontakt:

Katarzyna Kruk-Choniawko

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

- wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadów

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

- udokumentują doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. kompleksowa modernizacja, adaptacja budynku o kubaturze co najmniej 5.000m3 ) o wartości jednostkowej minimum 250.000 zł brutto oraz 1 roboty budowlanej w obiektach zabytkowych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. kompleksowa modernizacja, adaptacja budynku o kubaturze co najmniej 5.000m3 ) o wartości jednostkowej minimum 250.000 zł brutto

- kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do: nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę przy zabytkach nieruchomych

- kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego z tym, że wpis na listę członkowstwa właściwej izby nie dotyczy osób z odpowiednim dyplomem mistrza

- kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu z tym, że wpis na listę członkowstwa właściwej izby nie dotyczy osób z odpowiednim dyplomem mistrza;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- posiadają ubezpieczenie deliktowe od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum równowartość kwoty 200 tys. złotych

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Cena : 85

2. Gwarancja na wykonane roboty: 15

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 8000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

2. Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.

3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 m-cy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 25.05.2002r. do 25.05.2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

5. Wykaz osób posiadających uprawnienia oraz Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

6. Oświadczenie o posiadaniu przez kierownika budowy minimum 2 letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych oraz zaświadczenie, zezwolenie lub referencje wystawione przez właściwego Konserwatora zabytków.

7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość kwoty minimum 200 tys. złotych (OC deliktowe).

8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa do występowania w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Dokumenty wymienione w pkt. 3-8 można przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy.

Do złożenia ofert zostanie zaproszonych max 10 wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz otrzymają najwyższą ilość punktów w kryterium kwalifikacyjnym.

Kryterium kwalifikacyjne: za każdą wykazaną na wykazie i potwierdzoną dokumentami robotę powyżej wymaganych dwóch o wartości min. 250 tys. złotych - 1 pkt.; za każdą wykazana na wykazie i potwierdzoną dokumentami robotę powyżej wymaganej jednej w obiektach zabytkowych o wartości min. 250 tys. złotych - 2 pkt.

Wykonawcy zaproszeni do składania ofert

Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

26 kwietnia 2007

Metryczka

Opis zmian: wprowadzenie
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2007-04-26 14:17