Zamówienie: GP.NZP/341-70/06
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-70/06
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 4 sierpnia 2006
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie systemu gaśniczego w pomieszczeniach serwerowi w budynku przy ul. Gronowej 22a.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji systemu gaśniczego w pomieszczeniach serwerowi w budynku przy ul. Gronowej 22a w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
I etap - wykonanie dokumentacji projektowej gazowego systemu gaśniczego serwerowi budynku UMP przy ul. Gronowej 22a w oparciu o program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do wzoru umowy
II etap - wykonanie instalacji gazowego systemu gaśniczego wraz z robotami towarzyszącymi w serwerowi budynku UMP przy ul. Gronowej 22a zgodnie z wykonaną przez siebie dokumentacją.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z siwz i jej załącznikami oraz wzorem umowy.
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia należy zaoferować 36 miesięczny okres gwarancji.
Wykonawca przed podpisaniem umowy poda harmonogram wykonania poszczególnych etapów prac.
Zamontowany system gaśniczy musi posiadać autoryzację.
Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.
Termin wykonania zamówienia
nie dłuższy niż 70 dni od podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
budynku Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17
w pokoju nr 36 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
29 sierpnia 2006 do godz. 11:00 w pokoju nr 36 w
budynek Urzędu Miata Poznania, Plac Kolegiacki 17
Kontakt:
Aldona Szubert
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej wraz z wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
- przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do instalacji elektrycznych wraz z wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
- przynajmniej jedną osoba musi posiadać wiedzę i uprawnienia z zakresu branży instalacji systemu gaśniczego,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. cena całkowita podana w ofercie - 80%
2. poziom cen materiałów - 5%
3. stawka roboczogodziny - 5%
4. koszty pośrednie - 5%
5. zysk - 5%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów:
- w pkt. 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Aktualność powyższych dokumentów wynosi odpowiednio 3 zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane.
2. Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik numer 4 do siwz oraz Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące osoby z branży instalacji systemu gaśniczego.
Oferty częściowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
UWAGA! Informacje dodatkowe:
Zgodnie z punktem 3 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zaprojektowania i wykonania systemu gaśniczego w pomieszczeniach serwerownii w budynku UMP przy ul. Gronowej 22a Zamawiający wyznaczył termin zebrania wykonawców na dzień 14 sierpnia 2006r. godzina 9.00 w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a.
Zgodnie z art. 38 ust. 3 prawa zamówień publicznych na stronie internetowej obok specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona informacja o zgłoszonych na zebraniu pytaniach do siwz oraz wyjaśnienia Zamawiającego.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
27 września 2006
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
4 sierpnia 2006
Inne informacje
Przedłużenie terminu składania ofert
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 6027.51kB)
- zał. nr 1 do siwz (PDF, 9737.03kB)
- zał. nr 2 do siwz (PDF, 1017.79kB)
- zał. nr 3 do siwz (PDF, 303.03kB)
- zał. nr 4 do siwz (PDF, 413.8kB)
- zał. nr 5 do siwz (PDF, 225.03kB)
Metryczka
Opis zmian: zmiana terminów
Opublikował(a): Katarzyna Kruk-Choniawko
Data i godzina publikacji: 2006-08-16 16:41