Zamówienie: GP.NZP/341-89/08
Sygnatura zamówienia: GP.NZP/341-89/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 4 lipca 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: telefon 61 878-52-31, fax 61 878-52-15
email: pozserwis@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
CPV - 32428000-9 (modernizacja sieci, instalowanie okablowania komputerowego
Modernizacja sieci teleinformatycznej w obiekcie przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.
Modernizacja obejmuje:
a) wykonanie technicznego projektu wykonawczego zgodnie ze specyfikacja techniczną
b) wykonanie, rozbudowę i przeniesienie sieci teleinformatycznej (instalacji okablowania logicznego i elektrycznego) zgodnie z technicznym projektem wykonawczym
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie ze specyfikacja techniczną
Specyfikacja techniczna stanowi załącznik numer 1do siwz.
Rysunek ukazujący rozmieszczenie PEL-i stanowi załącznik numer 2 do siwz
Istniejąca w obiekcie sieć objęta jest certyfikatem firmy MOLEX na okres do 4.12.2028.
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu producenta zainstalowanego okablowania na okres minimum do 4 grudnia 2028r.
Wybrany wykonawca przejmie gwarancję na istniejącą sieć teleinformatyczną obsługującą 203 przyłączy RJ45, wykonaną w roku 2003 w technologii MOLEX, w kategorii 5e przez okres obowiązywania certyfikatu tj do 4.12.2028
Warunki przejmowanej gwarancji przedstawia załącznik numer 3 do siwz
Dodatkowo zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji liczonej od podpisania protokołu odbioru prac na pozostałe prace i wbudowane materiały
Termin wykonania zamówienia
51 dni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17
w pokoju nr 64 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
14 lipca 2008 do godz. 12:00 w pokoju nr 64 w
W siedzibie Zamawiajacego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64.
Kontakt:
Katarzyna Kruk-Choniawko
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
100
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Aktualność powyższych dokumentów wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
12 sierpnia 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
4 lipca 2008
SIWZ z załącznikami
- siwz (PDF, 3184.83kB)
- zalacznik nr 1 (PDF, 1645.45kB)
- zalacznik nr 2 (PDF, 206.5kB)
- zalacznik nr 3 czI (PDF, 3718.79kB)
- zalacznik nr 3 czII (PDF, 6378.46kB)
- zalacznik nr 4 (PDF, 540.78kB)
- zalacznik nr 5 (PDF, 2362.54kB)
- zalacznik nr 6 (PDF, 207.36kB)
Metryczka
Opis zmian: wprowadzenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Linetty
Data i godzina publikacji: 2008-07-04 16:12