Zamówienie: ZSOI3.ZP/3410-3/09
Sygnatura zamówienia: ZSOI3.ZP/3410-3/09
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 29 czerwca 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
Szkoła Podstawowa Nr 75 im. Powstańców Wielkopolskich
ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 61-895 Poznań
kontakt: tel./fax: 61 852-86-12
email: sekretariat@gm2.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
remont schodów zewnętrznych w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Powstańców Wlkp. 3 w Poznaniu
Termin wykonania zamówienia
do dnia 28/08/2009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3, ul. Powstańców Wlkp. 3, 61-895 Poznań - sekretariat
w pokoju nr 1 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
20 lipca 2009 do godz. 08:50 w pokoju nr 1 w
w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3, ul. Powstańców Wlkp. 3, 61-895 Poznań - sekretariat
Kontakt:
Adela Kaczor
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z robót, równej co najmniej 20 000,00 PLN;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100% (najniższa cena)
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1;
B. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony wg. przedmiaru robót (metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej) wraz z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych tj. stawka za roboczogodzinę, zestawieniem kosztów materiałów, zestawieniem kosztów sprzętu, zysku- załącznik nr 2;
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
C. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych;
D. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. a;
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów
E. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią wartości robót w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. b myślnik 1;
F. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane z załącznika nr 5 zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt. 6 pkkt. b myślnik 1;
Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.
Dokumenty, o których mowa w ppkt A, C, D, E, F będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
18 sierpnia 2009
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
29 czerwca 2009
SIWZ z załącznikami
- załącznik nr 1 (PDF, 306.32kB)
- załącznik nr 2 (PDF, 67.25kB)
- załącznik nr 3 (PDF, 105.52kB)
- załącznik nr 4 (PDF, 213.44kB)
- załącznik nr 5 (PDF, 428.73kB)
- siwz (PDF, 368.21kB)
- ogłoszenie o zamówienie (MHT, 23.26kB)
Metryczka
Opis zmian: ogłoszenie o zamówieniu (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Grażyna Miękisiak
Data i godzina publikacji: 2009-06-29 16:59