Zamówienie: Uk.TT.340-1/2007
Sygnatura zamówienia: Uk.TT.340-1/2007
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 11 października 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
Usługi Komunalne
ul.Słowackiego 43a, 60-521 Poznań
kontakt: tel. 61 846-29-00, fax: 61 846-29-11
email: sekretariat@uslugikomunalne.com.pl
Przedmiot zamówienia
Modernizacja szaletu publicznego na Starym Rynku w Poznaniu.Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, technicznej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 i 6).
(CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne)
- przetarg unieważniony w dniu 19.10.2007 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) ze względu na fakt, że w zamówieniu wymóg dostarczenia przez Wykonawców kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, nie znalazł swojego odzwierciedlenia w warunkach udziału w postępowaniu, w formie wymogu posiadania przez Wykonawcę określonego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Termin wykonania zamówienia
10 grudnia 2007 roku
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 43
60-521 Poznań
w pokoju nr 2 w cenie 45,00 zł lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
2 listopada 2007 do godz. 08:00 w pokoju nr 4 w
sekretariat Usług Komunalnych w Poznaniu ul. Słowackiego 43
60-521 Poznań
Kontakt:
Ryszard Nobik - pisemnie na adres Zamawiającego.
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. W postępowaniu przetargowym mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują sięw sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od 1 października 2002 r. do 1 października 2007r., ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i swoją wartością robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (tj. o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł każda),
f) dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego,
g) dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz zaktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego,
h) dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego.
2.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie dostarczonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 7000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 1,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne ispołeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) wykaz wykonanych robót określonych w pkt 5.1 lit. e niniejszej siwz na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,
e) dokument potwierdzający dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej wraz zaktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego,
f) dokument potwierdzający dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego,
g) dokument potwierdzający dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem na listę członków samorządu zawodowego,
h) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
i) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
j) kopię polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione lub pełnomocnika.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
4. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są:
a) wypełniona i podpisana oferta - załącznik nr 2,
b) wstępny harmonogram robót obejmujący cały zakres zadania z podziałem na części robót, przy założeniu całkowitego ich zakończenia w terminie określonym wofercie.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
3 grudnia 2007
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
11 października 2007
SIWZ z załącznikami
- zał.1 do SIWZ (DOC, 39.5kB)
- zał.2 do SIWZ (DOC, 46.5kB)
- zał. 3 do SIWZ (DOC, 41kB)
- zał. 4 do SIWZ (DOC, 98.5kB)
- SIWZ (DOC, 100kB)
- Zał.5 opis proj.architektonicznego (DOC, 89.5kB)
- Zał. 5 opis proj. elektr. (DOC, 42kB)
- Zał.5 projekt architekt. (ARCH, 1102.56kB)
- Zał 5 proj. elektr. (ELEKTR, 451.9kB)
- Zał 5 dokument. bud. inst. wewn. wod.-kan. co i went. (PDF, 188.7kB)
- zał. 1 do Zał. 5 (PDF, 292.63kB)
- zał. 2 do Zał 5 (PDF, 142.24kB)
- zał. 3 do Zał. 5 (PDF, 198.72kB)
- zał. 4 do Zał. 5 (PDF, 260.5kB)
- zał. 5 do Zał. 5 (PDF, 259.81kB)
- zał. 6 do Zał. 5 (PDF, 298.38kB)
- zał. 7 do Zał. 5 przedmiar_prace bud. (PDF, 78.7kB)
- zał. 8 do Zał. 5 przedmiar inst. (PDF, 153.71kB)
- zał. 9 do Zał. 5 przedmiar inst. elektr. (PDF, 49.31kB)
- Zał. 6 specyfikacja techniczna (PDF, 860.11kB)
Metryczka
Opis zmian: informacja o unieważnieniu przetargu
Opublikował(a): Teresa Kroll
Data i godzina publikacji: 2007-10-19 13:13